بازی‌های جدیدی به پلی‌ استیشن پلاس کالکشن اضافه شد

پاورتل/ چندی پیش در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام شد که به لاین‌آپ قبلی پلی‌استیشن پلاس کالکشن محتوای بیشتری اضافه شده است تا بازی‌بازان در روزهای ابتدایی عرضه گزینه‌های بیشتری پیش روی خود داشته باشند.

شرکت سونی در طی رویداد PS5 Showcase از PlayStation Plus Collection برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده بود. پلی‌استیشن پلاس کالکشن بخشی از سرویس پلی‌استیشن پلاس به حساب می‌آید که به بازی‌بازان پلی‌استیشن ۵ اجازه می‌دهد که به تعداد بسیاری از عناوین پلی‌استیشن ۴ بدون هزینه‌ی اضافی (غیر از اشتراک پلاس) دسترسی داشته باشند. قبلاََ شاهد لیست بلند بالایی از این عناوین بودیم اما حالا سه محتوای جدیدی به این فهرست اضافه شده است.

مهم‌ترین بازی اضافه شده را می‌توان Crash N Sane Trilogy دانست که خود سه نسخه‌ی بازسازی شده از Crash را شامل می‌شود. COD: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition نیز بازی دیگری است که به این لیست اضافه شده و حالا به جای نسخه‌ی استاندارد Final Fantasy 15 شاهد نسخه‌ی Royal آن هستیم.

لیست کامل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

از سوی استودیوهای جهانی سونی:

Bloodborne
Days Gone
Detroit: Become Human
God of War
Infamous Second Son
Ratchet and Clank
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Until Dawn
Uncharted 4: A Thief’s End

از سوی ناشران و سازندگان ترد-پارتی:

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Resident Evil 7 biohazard

همچنین توجه داشته باشید که بازی‌های بالا همگی از قابلیت Boost Mode بهره می‌برند و لیست بالا در ماه‌های پیش رو به روز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *