بازی Hitman III برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

پاورتل/ به تازگی استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) در خبری رسمی اعلام کرد که بازی Hitman III قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود و در فروشگاه نینتندو ای‌شاپ (Nintendo eShop) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

طبق اعلام استودیوی آی‌او اینتراکتیو این نخستین بار است که یک بازی از مجموعه‌ی مخفی‌کاری Hitman قرار است برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود و این اتفاق می‌تواند یک پایان دراماتیک و باشکوه بر سه‌گانه‌ی World of Assassination به شمار آید.

بدون شک کاربران کنسول نینتندو سوییچ چه از گذشته با شخصیت Agent 47 آشنا باشند و چه به تازگی قصد وارد شدن به دنیای این قاتل حرفه‌ای را داشته باشند، می‌توانند از قرار گرفتن در نقش وی و انجام پیچیده‌ترین و هیجان‌انگیزترین ترورهای تاریخ که هر کدام از چند روش قابل انجام هستند، نهایت لذت را ببرند.

محیط‌های سندباکس بازی Hitman III سرشار از آیتم‌ها و مواردی هستند که بازی‌بازان می‌توانند با آزادی عمل کامل از آن‌ها بهره برده و روش‌های خلاقانه‌ای برای از بین بردن دشمنان و اهداف خود استفاده نمایند.

عنوان Hitman III قرار است در تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا عرضه شود.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی مربوط به پلتفرم رایانه‌های شخصی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) خواهد بود.

در همین خبر شما را به مشاهده‌ی تریلر این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ دعوت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *