بازی Outriders تاخیر خورد

پاورتل/ حساب کاربری توییتر Outriders اعلام کرده که به‌خاطر بالا بردن سطح کیفیت این بازی، Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ عرضه می‌شود.
   
Outriders یک بازی تیراندازی کوآپ محور است که هم‌اکنون توسط استودیو People Can Fly در حال توسعه بوده و برای عرضه در اوایل ماه فوریه، برنامه‌ریزی شده بود. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان به این بازی باید مدت بیشتری را منتظر بمانند.

به‌تازگی استودیو People Can Fly بیانیه‌ای را منتشر کرده که خبر از تأخیر بازی Outriders می‌دهد. در جریان این بیانیه اعلام شده که Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ (یک آوریل) روی کامپیوتر، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. شاید گمان کنید این یک دروغ ۱۳ یا همان April Fool است، اما با یک خبر واقعی طرف هستیم. تیم سازنده برای بهتر کردن بازی و بالاتر بردن سطح کیفیت آن، این تأخیر را اعمال کرده است. 

البته این بیانیه شامل اخبار خوبی هم می‌شود. در ابتدای متن اعلام شده که استودیو People Can Fly خواهان این است که بازیکنان قبل از عرضه رسمی بازی، Outriders را تجربه و سپس برای خرید آن تصمیم بگیرند. ازاین‌رو در تاریخ هفت اسفند ماه (۲۵ فوریه) دمو رایگان Outriders در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دمو شامل چند ساعت ابتدایی بازی می‌شود و هر چهار کلاس بازی هم در دسترس هستند.

نظر شما کاربران گرامی دراین‌باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *