نسل بعدی گوشی های بلک شارک شکست ناپذیر خواهند بود!

کلیک/ مدیر عامل شرکت بلک شارک به تازگی اعلام کرده که نسل بعدی گوشی های گیمینگ این شرکت شکست ناپذیر خواهد بود. این محصول به احتمال زیاد در مارس امسال معرفی می شود.

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی بلک شارک در مارس سال گذشته از دو گوشی مخصوص گیمینگ خود یعنی بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو رونمایی کرد. لذا احتمال می رود که شرکت نسل بعدی گوشی های خود را نیز در مارس امسال به نمایش بگذارد. به خصوص آنکه مدیر عامل بخش تکنولوژی کمپانی یعنی لو یوجو ساعاتی پیش در Weibo، اشاره کوتاهی به نسل بعدی گوشی های بلک شارک کرده و آن را شکست ناپذیر خوانده است.

یوجو پیش از معرفی تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ اظهار داشت که بلک شارک جدید جزو نخستین محصولاتی خواهد بود که به این تراشه مجهز می شود. بنابراین اصلا بعید نیست که این اسمارت فون با تراشه SoC اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

شرکت چینی احتمالا مانند سال گذشته، از دو نسخه معمولی و پرو بلک شارک رونمایی می کند. جالب است بدانید که سازندگان چینی هنگام نام گذاری محصولات خود از عدد ۴ صرف نظر می کنند؛ چراکه این عدد یکی از نمادهای بدیمنی در کشور به شمار می رود. بنابراین معلوم نیست که نسل بعدی اسمارت فون های بلک شارژ با نام Black Shark 4 عرضه خواهند شد یا Black Shark 5.  

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره گوشی گیمینگ بلک شارک به بیرون درز پیدا نکرده است. با این حال می دانیم که این محصول در حال حاضر با نام کدگذاری شده Emperor یا همان امپراطور شناخته می شود و طراحی آن به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. از دیگر ویژگی های احتمالی گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و عملکرد خارق العاده اشاره کرد. مطمئنا طی هفته های آتی و نزدیک شدن به ماه مارس، اطلاعات بیشتری از اسمارت فون جدید منتشر می شود. پس در مطالب بعدی همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *