بازی Stalker 2 صدها ساعت محتوا خواهد داشت

پاورتل/ زاخار بوچاروف، مدیر روابط عمومی GSC Game World، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که گیم‌پلی جدیدترین ساخته این استودیو یعنی S.T.A.L.K.E.R. 2 بسیار طولانی خواهد بود.
   
اگر از طرفداران آثر شوتر و اول شخص باشید، احتمالا سال ۲۰۰۷ میلادی و عرضه بازی Shadow of Chernobyl و به‌دنبال آن تولد مجموعه‌ای تحت عنوان استاکر را به یاد دارید. استودیوی GSC Game World توانست با ساخت و ارائه یک اثر با اتمسفر و گیم‌پلی متفاوت، استاکر را به یک بازی محبوب تبدیل کند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، پس از سکوتی طولانی، مدتی است خبر ساخت دنباله و نسخه دوم این سری با نام S.T.A.L.K.E.R. 2 به‌صورت رسمی منتشر شده است؛ اثری که تیم سازنده با نوید یک بازی جهان‌باز طولانی و بزرگ انتظارات فراوانی را میان علاقه‌مندان و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش زاخار بوچاروف، مدیر روابط عمومی GSC Game World، طی مصاحبه‌ای درخصوص وسعت بازی و مدت زمان گیم‌پلی S.T.A.L.K.E.R. 2 اطلاعات جالبی ارائه داده است. بر این اساس اگرچه بوچاروف اشاره دقیقی به زمان مورد نیاز جهت به اتمام رساندن بازی نکرد، اما ادعا کرد که مدت زمان گیم‌پلی بخش داستان اصلی بازی طولانی خواهد بود. نکته مهم البته این است که اگر شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که تنها به اتمام داستان بازی بسنده نمی‌کنید و داستان و اتفاقات فرعی نیز برایتان مهم است، استاکر ۲ صدها ساعت سرگرمتان خواهد کرد. 

«درصورتیکه تنها بخش داستان اصلی بازی را دنبال کنید، استاکر ۲ طولانی خواهد بود؛ اما برای کشفیات بیشتر به صدها ساعت گشتن در بازی احتیاج خواهید داشت.»

بوچاروف در بخشی دیگر از مصاحبه خود تاکید کرد از آنجایی که کنسول‌های نسل گذشته توان اجرای بازی را ندارند، S.T.A.L.K.E.R. 2 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های جدید عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر چندی پیش یکی از اعضای استودیوی GSC Game World اعلام کرد که فعلا برنامه‌ای برای انتشار بازی روی کنسول پلی استیشن ۵ نیست.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 قرار است به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گیرد.

اگر شما هم از طرفداران سری استاکر و این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *