معرفی اپ – Marina Militare It Navy Sim؛ در نیروی دریایی ایتالیا خدمت کنید

پاورتل/ Marina Militare It Navy Sim – نیروی دریایی ناو ایتالیا عنوان یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی RORTOS برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی RORTOS پیش از این هم بازی های زیادی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است که بسیاری از آنها مثل Extreme Landings Pro و F18 Carrier Landing بازی های پریمیوم هستند. اما این استودیو بازی سازی اینبار تصمیم گرفته است که با بازی Marina Militare It Navy Sim نه تنها یک بازی با کیفیت تر از بازی های گذشته خودش ارائه کند بلکه آن را به صورت فریمیوم ارائه کند.

همانطور که نامش پیشنهاد می کند، Marina Militare It Navy Sim یک بازی شبیه ساز نیرو های نظامی و به طور خاص مربوط به نیروی دریایی ناو کشور ایتالیا است. بنابراین اگر شما هم به این سبک بازی ها علاقه دارید Marina Militare It Navy Sim می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد! این بازی یکی از برترین ها در نوع خودش است. بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ نصب فعال و هزاران بازخورد مثبت این بازی در مارکت اندروید از این تئوری پشتیبانی می کند. این بازی در حقیقت اولین بازی شبیه سازی است که دارای مجوز رسمی از نیروی دریایی کشور ایتالیا می باشد. تاکنون شاهد ارائه بازی های زیادی در این سبک بوده ایم اما این بازی یکی از خاص ترین و یونیک ترین بازی هایی است که مشابه آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. جالب است بدانید با وجود اینکه این بازی به صورت فریمیوم ارائه شده است، Marina Militare It Navy Sim یکی از پر هزینه ترین بازی های حال حاضر مارکت اندروید است که بیش از ۱ سال برای ساخت آن زمان صرف شده است.

در بازی Marina Militare It Navy Sim شما به عنوان خلبان جنگنده ها و هلیکوپترها و همچنین ملوان ناوها و کشتی های نیروی دریایی ایتالیا نقش آفرینی می کنید و ماموریت های مختلفی را بر عهده خواهید گرفت. این ماموریت ها شامل آزادسازی مناطق، رویارویی و مقابله با دشمن، فرود آوردن هلیکوپتر و جنگنده، هدایت ناو و کشتی، و بسیاری ماموریت های دیگر است که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. گیم پلی بازی روان است و پویایی منحصر به فردی دارد و امکان های زیادی را برای بازی کردن در اختیار تان قرار می دهد. مدل های جنگنده ها و هلیکوپترها و کشتی ها و ناوها با جزئیات خارق العاده ای طراحی شده اند و بسیار به واقعیت نزدیک هستند. برخی از آنها شامل Amerigo VESPUCCI (A 5312) ، DDG Andrea DORIA (D553) ، STOVL CAVOUR (CVH 550)، HURRICANE 753، Destroyer AV-8B HARRIER II PLUS، Destroyer F-35B LIGHTNING II،  Medium-heavy EH101 helicopter، Medium AB 212 helicopter و بسیاری مدل های دیگر می شوند. گرافیک بازی بسیار زیبا و تحسین برانگیز است و طراحی هنری جهان بازی به صورت سه بعدی و اچ دی است و از افکت ها و جلوه های ویژه خوبی برخوردارند. صداگذاری ها به خوبی پیاده سازی شده اند و اتمسفر بازی را بیش از پیش جذاب می کنند. ماموریت ها بسیار متنوع و گوناگون هستند و تجربه دلچسبی را به ارمغان می آورند. کنترل ها ساده هستند و تنها کافی است وارد بخش آموزشی شوید و تمام عملکردهای بازی را یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۲۵۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *