بتای حالت چندنفره برای بازی Skater XL منتشر شد

پاورتل/ استودیوی ایزی دی (Easy Day) امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که به زودی بخش چندنفره‌ی تازه‌ای را به بازی Skater XL اضافه خواهد کرد. فعلا نسخه‌ی بتای این بخش در دسترس قرار گرفته است تا بازی‌بازان بتوانند با آن آشنایی پیدا کنند.

یکی از برترین فرنچایزها در مورد ورزش اسکیت Skater نام دارد که هر چند وقت یک بار نسخه‌ای از آن در دسترس قرار می‌گیرد و معمولا استقبال برخی از افراد را به همراه دارد. تازه‌ترین نسخه‌ی این سری Skater XL نام دارد که در آن خلاقیت و به کار بردن ترفندهای مختلف بسیار مهم است. در این عنوان می‌توانید شخصیت، اسکیت و نقشه‌ی دلخواهتان را پاورتل کرده و به انجام این ورزش مهیج بپردازید. سپس باید از کاراکتر خود یک قهرمان بسازید و با قابلیت‌های شخصی‌سازی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، به بهتر شدن او کمک کنید. یکی از اماکن برتر این عنوان که مورد استقبال بازی‌بازان هم قرار گرفته، نقشه‌ی کالیفرنیا است که هیجان خوبی را به طرفداران منتقل می‌کند. پس اگر از دوستداران آثار ورزشی هستید، Skater XL را حداقل برای یک بار تجربه کنید. گفتنی است که استودیوی ایزی دی به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی توسعه و نشر آن را به عهده داشته است.

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Skater XL در رقابت تنگاتنگی با عناوین هم‌سبک خود نظیر Tony Hawk Pro Skater قرار دارد. به همین دلیل است که تیم سازنده هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی را برای این اثر عرضه می‌کند تا پشتیبانی خوب خود را از آن نشان داده باشد. در همین راستا، امروز اعلام شد که به زودی بخش تازه‌ای به این عنوان اضافه می‌شود که چندنفره و آنلاین خواهد بود. جالب است بدانید که تجربه‌ی این اثر با دوستان و یا سایر بازی‌بازان از دیگر نقاط جهان امکان‌پذیر خواهد بود. در این بخش قادر هسستید تا به همراه افراد دیگر به ورزش اسکیت پرداخته و در این رقابت‌ها برنده شوید تا جوایز ارزنده‌ای را دریافت نمایید. فعلا یک نسخه‌ی بتا در مورد حالت گفته شده در دسترس قرار گرفته است. این بتا به بازی‌بازان امکان می‌دهد تا ماموریت‌هایی از این بخش را تجربه کنند. متاسفانه این نسخه در حال حاضر محدودیت‌هایی در خود دارد و در آینده بهتر خواهد شد.

بازی Skater XL هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *