معرفی اپ – Brain Out؛ به شیوه‌ای عجیب برنده شوید

پاورتل/ Brain Out – Can you pass it – معماهای غیرمعمول یک بازی فوق العاده جالب و خاص از دسته بازی های پازلی و معمایی است که به وسیله استودیوی Focus apps هنگ کنگی تولید و به شکل رایگان توسعه داده شده است.

Brain Out – Can you pass it یک بازی معمایی و پازلی است اما این بازی هیچ شباهتی با دیگر بازی های مشابه ندارد! ایده‌ای فوق العاده جالب، عجیب و شاید مضحک برای این بازی در نظر گرفته شده است. آیا از بازی‌های پازلی معمول و تکراری خسته شده‌اید؟ آیا دلتان یک ایده جدید و خاص از یک بازی فکری و هوش می‌خواهد؟ خب پس معطل نکنید و بازی Brain Out – Can you pass it را از دست ندهید! این بازی قرار است ذهنیت شما نسبت به معماهای کلیشه ای و پازل های فکری را تغییر دهد. برای انجام این پازل ها فقط به هوش و آی کیوی بالا نیاز دارید! شناسایی این پازل ها اولین کار مهمیست که شما باید انجام دهید. نکته اصلی این معماها این است که آن چیزی که شما راجع به آن ها فکر می کنید ربطی به راح حل انجام این معماها ندارد! راه حل انجام این پازل ها روش هایی غیرمعمول، ساده و در خیلی از موارد احمقانه می باشند که برای کشف آن ها باید قدرت تمرکز و دقت بالایی داشته باشید. این بازی بدون شک تجربه ای کم نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.

در بازی Brain Out – Can you pass it شما قرار نیست با معماهای معمولی و همیشگی سر و کار داشته باشید! این بار قرار است معماهایی غیرمعمول و عجیب را حل کنید. معماهایی که وقتی پاسخشان را کشف کنید می فهمید که بعضی از آنها چقدر مضحک و ابلهانه به نظر می رسند اما واقعیت این است که این بازی به نوبه خود یک عنوان آموزنده است! در این بازی یاد می گیرید که شاید نگاه ما انسان ها به مسائل مختلف زیادی مستقیم است. شاید باید راه های آسان تری را امتحان کنیم و یا راه و روش هایی که به ظاهر احمقانه به نظر می رسند را هم بررسی کنیم! در Brain Out – Can you pass it نیز همینطور است! برای مثال ممکن است یک پازل در این بازی حسابی سخت و دشوار به نظر برسد اما راه حل انجام آن یک مورد ساده و بسیار پیش پا افتاده باشد! سازندگان بازی Brain Out از عناصر طنزآمیز در ساخت و طراحی این پازل ها استفاده کرده اند تا به شما بفهمانند هدف اصلی این بازی پازل های غیرمعمول و عجیب است! قابل ذکر است که در میان این معماها مواردی نیز هستند که واقعاً چالش برانگیز به نظر می رسند. ما توصیه می کنیم اگر به دنبال یک بازی جدید، منحصر به فرد و به شدت خاص هستید، Brain Out را از دست ندهید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۶۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *