به‌روزرسان جدید Destiny 2: Beyond Light منتشر شد

پاورتل/ جدیدترین به‌روزرسان بازی Destiny 2، غار پر از لوت بازی که با بسته الحاقی Beyond Light به بازی اضافه شده بود و ایستراگ Destiny اول به شمار می‌رفت، را حذف می‌کند.

پیش‌بینی می‌شد که دیر یا زود این اتفاق بیافتد و این ایستراگ که سود زیادی را به بازی‌بازان می‌رساند حذف شود. پیش از این به‌روزرسان، این غار به تعداد زیاد دشمنان را Spawn می‌کرد و تقریبا تمام این دشمنان یک Engram برای گاردین شما داشتند. از آن جایی که این دسته‌ی دشمنان هم درون غار Spawn می‌شدند، تنها کافی بود تا جلوی ورودی غار بایستید و آن‌ها را به رگبار ببینید و پس از این بردن دشمنان به جمع‌آوری لوت درون غار بپردازید.

این مورد در واقع یکی از مشکلات Destiny اصلی بود و بانجی (Bungie) آن زمان هم با یک بهینه‌ساز این مشکل را رفع کرد. حال این غار به عنوان یک ایستراگ به بازی بازگشته است چرا که شاهد اضافه شدن Cosmodrome هستیم. Cosmodrome اولین مکانی بود که بازی‌بازان در Destiny جست و جو کردند و تاریخچه‌ی زیادی در این مکان نهفته است. همچنین بانجی قصد داشت تا بازی‌بازان با استفاده از این غار، برای یورش Deep Stone Crypt آماده شوند.

حالا که یورش Deep Stone Crypt به پایان رسیده است، وقت آن است که بانجی هم این غار را از بازی حذف کند. در حال حاضر در فصل Season of the Hunt هستیم و چند ماه تا پایان این فصل مانده است. در واقع این فصل تا فوریه‌ی سال بعد پایان نمی‌پذیرد و بانجی می‌خواهد مطمئن شود که بازی‌بازان زودتر از موعد تمام محتوای آن را به پایان نرسانند. اگر غار لوت در بازی می‌ماند، بازی‌بازان قطعا به راحتی می‌توانستند که سطح خود را افزایش دهند.

این به‌روزرسان همچنین برخی از مشکلات کلی Destiny 2 را رفع می‌کند. مثلا قدرت ورودی لازم برای پلی‌لیست Strike Vangaurd پایین آورده شده است. بازی Destiny 2 هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و سرویس استریم استدیا در دسترس است. همچنین ارتقای نسل بعدی رایگان این بازی هم در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. این ارتقا نرخ فریم بازی را برروی تمامی کنسول‌های نسل بعد به ۶۰ فریم بر ثانیه می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *