تاریخ رونمایی گلکسی A53 5G با اگزینوس 1200 فروردین خواهد بود

سری Galaxy A سامسونگ مدتی است که پذیرای اعضای جدیدی در رده گوشی‌های گران‌تر نبوده است؛ بنابراین، می‌بایست برای ارائه جانشینان Galaxy A52 و Galaxy A73 نیز آماده باشیم. به تازگی تاریخ رونمایی Galaxy A53 5G فاش شده است. گفته می‌شود که این گوشی، حوالی فروردین معرفی می‌شود.

تاریخ رونمایی Galaxy A53 5G زیاد دور نیست
سامسونگ Galaxy A53 ممکن است با شارژر ١۵ واتی در جعبه ارائه شود.

گزارش Passionategeekz، اطلاعات جدیدی را به ما می‌دهد. در حال حاضر، سامسونگ در حال آماده سازی محصولات جدید خود برای سال میلادی جدید است. اخیراً Galaxy A53 5G، چندین تأییدیه را دریافت کرده که این موضوع، نزدیک بودن تاریخ رونمایی Galaxy A53 5G را به ما نشان می‌دهد. حال پیش از عرضه رسمی این گوشی، آن را می‌توانیم در TENAA مشاهده کنیم. این گوشی که اخیراً در این مرجع چینی حاضر شده است، نشان می‌دهد که طراحی آن، به همان شکلی است که انتظارش را داشتیم.

خوشبختانه با حضور یافتن این میان رده تازه وارد سامسونگ در TENAA، ما می‌توانیم نگاهی زود هنگام به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی داشته باشیم. مشخصات این گوشی، مشابه همان جزئیاتی هستند که پیش‌تر درز کرده بودند. نمایشگر ۶.۵ اینچی و ١٢٠ هرتزی این گوشی، دارای وضوح +Full HD است. مغز متفکر این میان رده، تراشه اختصاصی جدیدی با نام Exynos 1200 خواهد بود. البته ممکن است که یک نسخه دیگر از این گوشی با Snapdragon 778G نیز به فروش برسد. به هر حال، Exynos 1200 احتمالاً از ٨ هسته پردازنده مرکزی با حداکثر فرکانس مرکزی ٢.۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 بهره مند خواهد بود.

دوربین اصلی Galaxy A53 5G مانند نسل قبلی، چهارگانه است. در این سیستم دوربین، نوآوری خاصی رخ نداده و همان سنسورهای ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو به کار گرفته شده‌اند. دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی آن نیز همانند Galaxy A52 در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. انرژی Galaxy A53 5G به واسطه باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

این دستگاه، با حداکثر ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. استاندارد IP67 به Galaxy A53 5G اعطا می‌گردد. خوشبختانه اندروید ١٢ به طور پیش فرض در A53 5G ارائه می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت Galaxy A53 5G در یسر نمایشگر آن جای خوش می‌کند.

گفته می‌شود که نسل جدید سری Galaxy A5x، در حوالی فروردین ١۴٠١ معرفی می‌شود. رویداد معرفی این گوشی، به صورت جهانی صورت می‌گیرد. با این حال، سامسونگ تا‌کنون صحبتی از تاریخ رونمایی Galaxy A53 5G به میان نیاورده است.

نظر شما در مورد سامسونگ Galaxy A53 5G چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید احتمالی شما باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *