تبلت ارزان و مناسب کودکان آنر معرفی شد

پاورتل/ آنر تبلت ایکس ۷ – Honor Tablet X7 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی است و از چیپست مدیاتک قدرت می‌گیرد.

کمپانی آنر تبلت جدید خود را مناسب کودکان ساخته و آن را به امکانات ویژه‌ی آموزشی تجهیز کرده است. پنل ال‌سی‌دی آنر تبلت ایکس ۷ با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، یک حالت E-Book هم دارد که از خستگی چشم‌ها هنگام مطالعه طولانی، جلوگیری می‌کند.

دستگاه با Magic UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ کار می‌کند و مجهز به تراشه هلیو P22T است. رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دیگر مشخصات سخت افزاری آن محسوب می‌شوند؛ ضمن اینکه یک شیار کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت دارد.

باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه، از درگاه microUSB با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود. دو دوربین هم در این تبلت اقتصادی گنجانده شده است؛ یکی دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و دیگری، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی در پشت با فوکوس خودکار! 

پنل عقب، جنس فلزی و بافت شنی دارد تا راحت‌تر در دست گرفته شود. وزن این تبلت ۸ اینچی، ۳۲۵ گرم و ضخامت آن، ۸.۵ میلی‌متر است. به لطف وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، می‌توانید از ایرفون‌های سیم‌دار نیز برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

قیمت آنر تبلت ایکس ۷
نسخه وای-فای این تبلت در چین با قیمتی معادل ۱۴۰ دلار فروخته می‌شود. قیمت نسخه ۴G اما به ۱۸۵ دلار می‌رسد. نسخه کودک-محور با یک کاور سیلیکونی هم ۱۵۵ دلار قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *