تبلیغات مایکروسافت به نتایج جستجوی Bing هم راه یافت

مایکروسافت خبر از تبلیغ برنامه‌ها برای توسعه‌دهندگان در نمایش جستجوی بینگ و ویژگی‌های تبلیغاتی جدید فروشگاهش می‌دهد.
 
علاوه‌بر قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاربرپسندتر و مناسب‌تر کردن فروشگاه مایکروسافت، ردموندی‌ها چندین بهبود، متمرکزبر توسعه‌دهنده‌ها را معرفی کرده تا به سازندگان برنامه کمک کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و برنامه‌های ویندوز را بهتر تبلیغ کنند.
از ماه آینده، مایکروسافت به توسعه دهندگان برنامه های ویندوز اجازه می‌دهد تا پروژه‌های خود را در نتایج جستجوی Bing تبلیغ کنند؛ مثلاً، جستجوی سریع Bing برای برنامه‌های ویرایش عکس در ویندوز، لینک مستقیم به برنامه‌های مرتبط در فروشگاه مایکروسافت را با توضیحات و بررسی‌های مختصر نمایش می‌دهد. این غول نرم‌افزاری، توسعه دهندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی فروشگاه از این ویژگی جدید بهره‌مند شده و مشتریان بیشتری را به دست آورند.
 
علاوه‌بر مکان جدید برای تبلیغات، توسعه‌دهندگان می‌توانند از ویژگی جدید کلمات کلیدی تولید شده توسط هوش مصنوعی در Microsoft Partner Center نیز بهره برده تا از نمایش پروژه‌هایشان به مشتری‌های بیشتر اطمینان حاصل کنند.

خبرهای بیشتر از کنفرانس بیلد ۲۰۲۳
زنگ خطر برای برنامه‌نویسان؛ هوش مصنوعی کدنویس به ویندوز ۱۱ اضافه شدامکان اجرای مجزای برنامه‌های Win32 به ویندوز ۱۱ اضافه می‌شوداجرای مستقیم فایل‌های RAR در ویندوز ۱۱ امکان‌پذیر می‌شود
همچنین برنامه فروشگاه مایکروسافت در ویندوز به زودی ابزارهای جدیدی را برای تبلیغ کنندگان ارائه می‌کند. این شرکت بزرگ خبر از را‌ه‌اندازی یک برنامه آزمایشی می‌دهد تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد تبلیغات بهینه و زیادی را در صفحه اصلی فروشگاه نمایش دهند. فروشگاه مایکروسافت از بخشی جدید با نام «پیشنهاد شده برای شما» بهره می‌برد که جایی برای نمایش بنرها با پشتیبانی از فرمت های ویدئویی و سطح بزرگ و پربازدیدی برای تبلیغ کنندگان خواهد بود. گفتنی است مایکروسافت از حالا خود را آماده دریافت درخواست تبلیغات کرده است.
 
ابزارهای تبلیغاتی جدید بر اساس برنامه جدیداً راه‌اندازی شده‌ی Microsoft Store Ads، به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا با استفاده از تبلیغات در نتایج جستجو، نصب و نرخ تبدیل را افزایش دهند. پس از مشاهده بازخورد مثبت، مایکروسافت آماده است تا برنامه را فراتر از بازار فعلی آمریکا گسترش دهد. گفتنی است از ژوئن ۲۰۲۳، برنامه تبلیغات فروشگاه مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان بیشتری در بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *