معرفی اپ – برنامه/ فایل‌های فشرده را مدیریت کنید

RAR برنامه ای رایگان و قدرتمند برای مدیریت انواع فایل‌های فشرده در دستگاه‌های اندرویدی است. به‌وسیله این برنامه قادرید آرشیوهای ZIP و RAR ایجاد کرده و فایل‌های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر اینها با نصب این اپلیکیشن کاربردی، اکثر قابلیت‌های برنامه معروف و محبوب WinRAR ویندوز در سیستم عامل اندروید نیز قابل دسترسی خواهد بود. از جمله این قابلیت‌ها میتوان به امکان ریکاوری، تعمیر و پسوردگذاری فایل‌های فشرده اشاره کرد. همچنین این برنامه از سایر فرمت‌های ZIP مانند ZIPX with BZIP2, LZMA و PPMd نیز پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از برنامه RAR می توانید فایل های RAR و ZIP ایجاد کنید و فایل های فشرده RAR، ZIP، TAR، GZ، BZ2، XZ، ۷z، ISO، ARJ را باز کنید. لیست توابع شامل دستور تعمیر فایل‌های ZIP و RAR آسیب‌دیده، عملکرد بنچمارک سازگار با معیار WinRAR RARLAB، رکورد بازیابی، حجم‌های معمول و بازیابی، رمزگذاری، بایگانی‌های جامد، استفاده از چندین هسته CPU برای فشرده‌سازی داده‌ها است.

علاوه بر فایل های ZIP استاندارد، تابع unzip از ZIP و ZIPX با فشرده سازی BZIP2، LZMA، PPMd و XZ نیز به عنوان ZIP محافظت شده با رمز عبور پشتیبانی می کند. دستور Unrar برای تمام نسخه‌های بایگانی‌های RAR از جمله آخرین RAR5، فایل‌های محافظت شده با رمز عبور و فایل‌های چند بخشی در دسترس است.

RAR تبلیغات را برای پوشش هزینه های توسعه نمایش می دهد. برای خاموش کردن تبلیغات می توانید در منوی گزینه ها پرداخت کنید. RAR درخواست دسترسی به شبکه، مشاهده اتصالات شبکه و صدور صورت‌حساب برای نمایش یا غیرفعال کردن تبلیغات را دارد.

اگر می‌خواهید به ما در ترجمه RAR به زبان خود کمک کنید، لطفاً فایل‌های RAR برای زبان اندروید را در بخش «اضافه‌های RAR» http://www.rarlab.com دانلود کنید و دستورالعمل‌های موجود در readme.txt را دنبال کنید. متشکرم.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *