ترتیب قرارگرفتن دوربین‌های پشت گلکسی S21 را ببینید

پاورتل/ امروز تصاویری از قاب محافظ گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شده که ترتیب قرارگرفتن دوربین‌های پشت را نشان می‌دهد.
   
احتمالا دی‌ امسال گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ معرفی خواهند شد. تاکنون، رندرهای این گوشی‌ها را مشاهده کرده‌ و با ظاهر پرچم‌داران جدید سامسونگ آشنا شده‌ایم. امروز تصاویر دیگری از قاب‌های محافظ گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شده است که به محل قرارگرفتن ماژول دوربین اشاره می‌کنند. ماژول دوربین یا همان قسمتی که چند دوربین پشت روی آن قرار گرفته، لبه‌ی بالایی سمت چپ گوشی را ازآنِ خود کرده‌اند. این ویژگی در گلکسی اس ۲۱ پلاس هم دیده می‌شود.

این تصاویر نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۱ اولترا از چهار دوربین پشت برخوردار است. تصاویر قبلی به وجود حسگر پنجم هم اشاره می‌کرد که احتمالا حسگر ۳D ToF بوده است. البته شایعات جدیدتر به این موضوع اشاره می‌کند که گلکسی اس ۲۱ اولترا حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و حسگر ToF در آن به‌کار رفته است و نیز دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

درمقابل، گلکسی اس ۲۱ پلاس سه دوربین پشت خواهد داشت که تمام آن‌ها در یک قسمت قرار گرفته‌اند و تنها فلش LED است که به‌صورت مستقل دیده می‌شود و از دوربین‌ها جدا شده است.

البته طراحی این قاب‌ها کمی سؤال‌برانگیز است. اگر گوشی از سمت دوربین به زمین برخورد کند، قطعا آسیب می‌بیند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گلکسی اس ۲۱ اولترا به‌تازگی گواهی استفاده از NFC را دریافت کرده است. در این گواهی، مشخص شده که گوشی جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-G988U شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *