تست باتری و سرعت شارژ گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ قدرتمندتر از رقیب قدیمی

گلکسی S23 اولترا به تازگی رونمایی شده و بسیاری از وب‌سایت‌ها هم بدون معطلی به سراغ تست و بررسی قابلیت‌های آن رفته‌اند. یکی از این وب‌سایت‌ها GSMArena است که به تازگی تست باتری و سرعت شارژ گلکسی S23 اولترا را منتشر کرده است.

گلکسی S22 اولترا اگرچه توانست در بخش باتری به عنوان یک پرچم‌دار قدرتمند ظاهر شود اما قافله را به بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار رقیب از جمله آیفون‌ها واگذار کرد. سامسونگ امیدوار بوده با گلکسی S23 اولترا بتواند این شکست را جبران کند که به لطف پردازنده‌ی بهینه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، به این هدف دست پیدا کرده است.

گلکسی S23 اولترا توانست در تست باتری امتیاز ۱۲۶ ساعت را کسب کند و با ۱۸ ساعت اختلاف S22 اولترا را در هر سه تست GSMArena پشت سر بگذارد؛ ۴ ساعت دوام بیشتر در وب‌گردی، ۵ ساعت دوام بیشتر در پخش ویدیو و ۷ ساعت هم دوام بیشتر در مکالمه. این در حالی است که S23 اولترا نمایشگری با همان وضوح و اندازه و باتری با همان ظرفیت S22 اولترا دارد.

اما گلکسی S23 اولترا پا را فراتر از فقط این گذاشته و توانسته حتی آیفون ۱۴ پرو مکس را که یکی از بهترین گوشی‌ها از لحاظ ماندگاری شارژ هست را هم پشت سر بگذارد. کاری که پرچم‌داران این شرکت کره‌ای سال‌ها از عهده‌ی انجام آن بر نیامده بودند. کهکشانی کره‌ای توانسته به صورت کلی ۵ ساعت امتیاز بیشتری از آیفون ۱۴ پرو مکس دریافت کند که اگر بخواهیم به تفکیک تست‌ها بگوییم می‌شود ۱۲ ساعت عملکرد بهتر در مکالمه، ۲ ساعت عملکرد ضعیف‌تر در بخش وب‌گردی و ۱ ساعت هم عملکرد ضعیف‌تر در پخش ویدیو. به عبارتی دیگر، عملکرد استثنائی S23 اولترا در مکالمه بوده که باعث شده این گوشی بتواند آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست دهد.

میزان شارژ بعد از ۳۰ دقیقه
در بخش شارژر، روی کاغذ تفاوتی را در مقایسه با نسل قبل شاهد نیستیم. همان شارژر ۴۵ واتی سریع که درون جعبه هم وجود ندارد. اما با این حال باز هم سرعت شارژ شدن گلکسی S23 اولترا از نسل قبل بهتر شده است. با استفاده از شارژر ۴۵ واتی، S23 اولترا توانست در مدت ۳۰ دقیقه ۶۸٪ شارژ شود؛ ۸٪ سریع‌تر از نسل قبل. ۰ تا ۱۰۰ شارژ شدن هم در مدت ۵۹ دقیقه صورت گرفت. حال نکته‌ی جالب اینجاست که گلکسی S22 اولترا با استفاده از شارژر ۲۵ واتی، سریع‌تر از S23 اولترا با همین شارژر شارژ می‌شود.

مدت رمان مورد نیاز برای شارژ کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *