معرفی اپ – بازی/ Kuma Sushi Bar؛ ساده اما دوست داشتنی

بازی موبایلی Kuma Sushi Bar جزو آن دسته از عناوین هیجان‌انگیزی است که هرکسی باید برای یک‌بار هم که شده به سراغش بروید. این بازی موبایلی دست‌پخت استودیویی مستقل به نام HyperBeard صرفا برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و بقدری جذاب است که بخواهد جزو بهترین بازی‌های کژوال موبایلی باشد که اکنون فرصت تجربه آن فراهم شده است.

Kuma Sushi Bar شاید در نگاه اول یک بازی معمولی و کاملا کودکانه بنظر برسد، اما خوشبختانه این بازی جذاب بقدری پتانسیل دارد که بخواهد شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. المان‌های کژوال – استراتژیک این بازی موبایلی به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و شما از تجربه Kuma Sushi Bar لذت خواهید برد و این بازی بقدری دوست داشتنی است که بخواهد آن حس آرامش‌بخش را به شما منتقل کند. همچنین بازی موبایلی Kuma Sushi Bar آمار و ارقام بسیار خوبی را نیز به ثبت رسانده است. این بازی موبایلی صرفا روی اندروید بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۶ از ۵ را نیز کسب کرده است.

داستان بازی Kuma Sushi Bar ابدا داستانی پر از اتفاقات درگیرکننده نیست. این بازی قرار نیست که یک عنوان گرید AAA موبایلی باشد. درواقع حقیقت ماجرا این است که اگر شما انتظاراتتان را از این بازی موبایلی پایین‌ بیاورید، Kuma Sushi Bar می‌تواند یک عنوان مناسب برای وقت گذراندن باشد. داستان این بازی درباره گروهی از حیوانات بامزه است که می‌خواهند رستوران ژاپنی خودشان را بسازند و شما نیز باید به آن‌ها کمک کنید تا در این مسیر؛ چالش‌ها و مراحل متفاوتی را پشت سر بگذارند.

بازی Kuma Sushi Bar یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است
 
در ابتدای این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که بازی Kuma Sushi Bar بیش از آن‌که یک بازی جدی باشد، دوست دارد که همه‌چیز را ساده بگیرد. درواقع درست همین سادگی بازی موبایلی Kuma Sushi Bar است که باعث جذابیت آن شده و شما در دنیای این بازی قرار نیست که خودتان را درگیر المان‌هایی پیچیده کنید. این بازی موبایلی از شما می‌خواهد که به حیوانات حاضر در دنیای فانتزی – کارتونی Kuma Sushi Bar کمک کنید تا رستوران دوست داشتنی خودشان را بسازند.

المان‌های استراتژیک این بازی موبایلی بسیار خوب از آب درآمده‌اند و Kuma Sushi Bar توانسته است که با استفاده از ایده‌ای خلاقانه، یک بازی خوب را روایت کند. هدف اصلی شما ساخت و ارتقای رستوران ژاپنی خودتان است و در این مسیر باید مسئولیت‌های بسیار مهمی مانند پخت غذاهای مختلف، آماده کردن سفارش‌ها و یا حتی ارتقای بخش‌های مختلف رستورانتان را نیز برعهده بگیرید. Kuma Sushi Bar با سادگی تمام از شما می‌خواهد که مدیریت صفرتاصد یک رستوران رویایی را برعهده بگیرید و از شما یک سرآشپز حرفه‌ای و دوست داشتنی می‌سازد.

نهایتا باید به این موضوع اشاره کرد که بازی موبایلی Kuma Sushi Bar یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است و شما برای تجربه این بازی جذاب دردسر چندانی نخواهید داشت. همچنین محتوای بازی خوب است و استودیوی سازنده این بازی نیز به لطف آپدیت‌های منظمی که برای این بازی موبایلی منتشر کرده است، توانسته است که دنیایی جذاب را برای مخاطبان بازی‌های موبایلی به تصویر بکشد و اگر شما طرفدار بازی‌های کژوال – استراتژیک موبایلی باشید، Kuma Sushi Bar می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برایتان باشد.
 
نوبتی هم که باشد، نوبت به گرافیک و جلوه‌های بصری بازی موبایلی Kuma Sushi Bar می‌رسد. راستش را بخواهید، کسانی که تصمیم به تجربه این بازی موبایلی می‌گیرند، به ۲ دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کسانی هستند که عاشق گرافیک بامزه و آرامش‌بخش Kuma Sushi Bar می‌شوند و دسته دوم نیز افرادی هستند که نمی‌توانند با تم و اتمسفر این بازی ارتباط بگیرند. متاسفانه و یا خوشبختانه شرایط درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی موبایلی نیز درست به همین صورت است و Kuma Sushi Bar امتیازی متوسط در این بخش می‌گیرد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۹۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *