تست مقاومت آیفون ۱۲ و گلکسی S20 در مقابل اسید

پاورتل/ در جدیدترین تست مقاومت آیفون ۱۲ – iPhone 12 شاهد انداخته شدن این گوشی و رقیب آن سامسونگ گلکسی اس ۲۰ داخل یک ظرف اسید باشید!

حدودا یک ماه از عرضه گوشی‌های آیفون ۱۲ می‌گذرد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، مقایسه‌ها و آزمایش‌های انجام شده روی این پرچمداران موضوع داغ بسیاری از مطالب خواهد بود.

این پرچمداران از ویژگی‌های بسیاری مانند قدرت پردازش بسیار بالا با چیپ جدید و ۵ نانومتری A14 اپل، و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت ۵G بهره‌مند هستند؛ اما نکته قابل توجه بسیاری از کاربران و رسانه‌ها در هفته‌های گذشته بدون شک ادعای اپل درباره مقاومت این گوشی‌ها بوده است.

با این وجود، نمایندگان جدید آیفون در بسیاری از تست‌های مقاومت گرفته شده جان سالم به در برده یا حتی بدون ذره‌ای آسیب کاملا سالم مانده‌اند! به همین دلیل، در مطلب جدید گجت تی وی به سراغ ویدئویی رفته‌ایم که در آن گوشی آیفون ۱۲ به داخل یک ظرف اسید انداخته می‌شود! اما جالب است بدانید که iPhone 12 در این آزمایش تنها نیست و رقیب آن یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ هم در کنار آن خواهد سوخت تا ببینیم که کدام پرچمدار مقاومت بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

دقت کنید که این آزمایش در شرایط کنترل شده صورت گرفته و انجام هرگونه اقدام مشابه آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *