نسخه GOG بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه در دسترس است

پاورتل/ بازی Cyberpunk 2077 این هفته برای پلتفرم‌  رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی این هفته منتشر می‌شود و همه‌ی کسانی که بازی را از GOG خریداری می‌کنند می توانند از طریق سرویس GeForce NOW نیز آن را از روز عرضه تجربه کنند.

امروز در وب سایت رسمی GOG تأیید شده است که بازی نقش آفرینی مورد انتظار از تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) از طریق GeForce NOW قابل اجرا خواهد بود. این همچنین آغاز همکاری بین GOG و سرویس بازی فضای ابری انویدیا (NVIDIA) است. بازیبازان در سراسر جهان که صاحب این بازی در GOG.COM هستند، می‌توانند عنوان را از طریق سرویس بازی ابری انجام دهند. شما می‌توانید تجربه‌ی این بازی را از طریق در خیابان‌های نایت سیتی (Night City) با هر دستگاهی از جمله لپ تاپ‌های کم مصرف و ناسازگار Windows و Mac ، Chromebook ها تجربه کنید. علاوه بر این، اعضای بنیانگذار GeForce NOW بازی را با RTX ON تجربه می‌کنند و گرافیک‌های زیبایی از شهر نایت سیتی را ارائه می‌دهند.

ما امیدواریم که شما هم به اندازه‌ی ما از همکاری GOG و NVIDIA هیجان زده باشید. اجرای نسخه‌ی GOG.COM بازی Cyberpunk 2077 از طریق سرویس GeForce NOW فقط اولین قدم است. در ادامه انتظار می‌رود به‌زودی اخبار بیشتری در مورد همکاری این دو شرکت منتشر شود. عنوان Cyberpunk 2077 اولین بازی مهم نقش آفرینی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) از زمان انتشار عنوان Witcher 3: Wild Hunt است. این عنوان هم اکنون برای دانلود در تمامی سیستم عامل‌ها در دسترس است. عنوانی داستانی در قالب جهان باز، اکشن و ماجراجویی است که در نایت سیتی، یک شهر بزرگ آرمان‌شهر واقع شده است.

حرص برای قدرت، زرق و برق و شخصی سازی طراحی بدن همه از جزئیات بسیار جذاب این بازی به شمار می‌آیند. شما در قالب شخصیت وی (V) بازی را تجربه می‌کنید، یک قانون شکن مزدور که به دنبال کشف یک نوع چیپست است که کلید جاودانگی را به همراه دارد. شما می‌توانید نرم افزارهای سایبری، مهارت‌ها و سبک بازی شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید و در یک شهر وسیع گشت بزنید که در آن پاورتل‌هایی که دارید داستان و دنیای اطراف شما را شکل می‌دهد.بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی رایگان برای کنسول‌های نسل بعدی پلی‌اسیتشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *