تصاویری رندرشده منتسب به سونی Xperia 5 II منتشر شد

پاورتل/ تصاویری رندرشده از اکسپریا ۵ مارک ۲ منتشر شده است که طراحی احتمای محصول معرفی‌نشده‌ی سونی را به‌نمایش می‌گذارد.
   
درحالی‌که چندی پیش رونمایی گوشی سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ را شاهد بودیم، جای خالی جانشینی برای اکسپریا ۵ احساس می‌شد؛ محصولی که تاکنون سونی درباره‌ی ساخت آن گزارشی نداده و مشخص نیست شرکت ژاپنی برای علاقه‌مندان و طرفداران تلفن‌های هوشمند خود چه تدارکی دیده است. بااین‌حال، اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که احتمال ساخت اکسپریا ۵ مارک ۲ را افزایش می‌دهد. در گزارش‌‌ها به انتشار تصاویری رندرشده از قاب‌های محصول معرفی‌نشده‌ی سونی اشاره شده است که در وب‌سایت علی‌بابا قرار گرفته‌اند.

علی‌بابا بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین چین است و انتشار قاب‌های اکسپریا ۵ مارک ۲ در وب‌سایت این فروشگاه، احتمال نزدیک‌بودن به زمان معرفی چنین محصولی را افزایش می‌دهد. در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که اکسپریا ۵ مارک ۲ درمقایسه‌با اکسپریا ۱ مارک ۲ از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد و برای آن نسبت ابعاد ۲۱ به ۹ در نظر گرفته شده است؛ ازاین‌رو، محصول در دست ساخت سونی از نمایشگری کشیده بهره‌مند شده است.

در لبه‌ی کناری، حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته و در بالای گوشی هوشمند نیز می‌توان جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری را مشاهده کرد. در پنل پشتی ماژولی با ترکیب سه‌گانه‌ی دوربین‌ها قرار گرفته که به‌نظر می‌رسد برای لنزهای زایس استفاده شده است.

درهرحال، نکته‌ای عجیب در تصاویر وجود دارد: اگر طراحی نهایی اکسپریا ۵ مارک ۲ مانند نمونه‌ای باشد که در تصاویر رندرشده به‌تصویر کشیده شده است، فاقد فلش LED خواهد بود. آنچه در بین دو دوربین مشاهده می‌کنیم، حسگر ۳D ToF است و درواقع در تصویر، فلش LED و حسگر نور محیط RGB باید روی ماژول دوربین‌ یا اطراف آن قرار گیرد که در تصویر اثری از آن‌ها نیست.

در مثالی می‌توان به اکسپریا ۱ مارک ۲ اشاره کرد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. در بالای ماژول دوربین می‌توان فلش LED و حسگر نور محیط را مشاهده کرد.

درهرصورت، احتمال دارد تصویر منتشرشده به محصولی آزمایشی مربوط باشد و محصول نهایی از طراحی متفاوتی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *