تصاویر محافظ لنزهای دوربین پرچم‌داران سامسونگ منتشر شد

سال ۲۰۲۱ رو به پایان است و اکنون همه نگا‌ه‌ها به محصولات پیشرفته قابل عرضه در سال ۲۰۲۲ دوخته شده است. ظاهرا شرکت سامسونگ سال میلادی جدید را با عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در ماه ژانویه آغاز خواهد کرد. سپس در فوریه سال ۲۰۲۲ احتمالا از پرچم‌داران سری گلکسی S22 رونمایی خواهد شد. چندین تصویر جدیدا لو رفته، طراحی ظاهری این هندست‌ها را بیش از پیش مورد تائید قرار می‌دهند. 

تصویر اشتراک‌گذاری شده توسط یک خبرچین با نام Tipster Teme نشان‌دهنده محافظ‌های لنز تدارک دیده شده برای ۳ هندست خانواده گلکسی S22 است.

 این تصاویر مطابق با شایعاتی است که ادعا می‌کنند هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی بوده و گلکسی S22 اولترا نیز از ۴ حسگر دوربین و سیستم فوکوس لیزری بهره خواهد برد. 

تصاویر پیش‌تر لو رفته از اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس نشان دادند که این هندست‌ها طراحی پنل پشتی در مدل‌های نسل قبلی خود را حفظ خواهند کرد؛ با این تفاوت که ماژول دوربین با سایر بخش‌های گوشی یکپارچه نیست. به‌نظر می‌رسد که سیستم دوربین نیز ارتقاء یافته و از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید و یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری بهره می‌گیرد.

تصویر محافظ‌های لنز دوربین برای سری گلکسی S22 سامسونگ

گلکسی S22 اولترا ظاهرا ماژول جزیره‌ای شکل دوربین را کنار گذاشته و لنزهای دوربین مستقیما روی پنل پشتی گوشی مستقر خواهند شد. بر اساس شایعات این دوربین از رزولوشنی مشابه با گلکسی S21 اولترا بهره خواهد برد؛ اما سامسونگ احتمالا از ۳ سنسور جدید استفاده خواهد کرد.

یک شخص خبرچین با نام Ice Universe تصاویر و ویدیوی لایه‌های محافظ گوشی را آپلود کرده است. این تصاویر موید گزارشاتی است که نشان‌ می‌دهند گلکسی S22 اولترا از الگوی طراحی جعبه‌ای شکل مشابه با گلکسی نوت بهره گرفته و ۲ مدل دیگر نیز دارای بدنه‌ای با زوایای گرد شده، نسبت ابعاد کوتاه‌تر و حواشی باریک و یکنواخت خواهند بود.

فیلم‌های محافظ گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی S22 اولترا، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 به‌ترتیب مجهز به نمایشگرهای ۶.۸، ۶.۵۵ و ۶.۰۶ اینچی خواهند بود. گلکسی S22 اولترا برخلاف مدل نسل قبلی خود مجهز به یک درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen خواهد بود. این موضوع به سامسونگ کمک می‌کند تا مشتریان خریدار سری گلکسی نوت را به سوی خود جذب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *