شیائومی ۱۲ مینی بزودی معرفی می‌شود

شیائومی به احتمال زیاد ماه آینده میلادی از جدیدترین پرچمدارش رونمایی می‌کند، با این حال شاید شیائومی ۱۲ اولین محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ Gen1 نباشد. علاوه بر این، ظاهرا این دستگاه تنها نخواهد بود و چینی‌ها می‌خواهند از شیائومی ۱۲ مینی هم رونمایی کنند؛ دستگاهی که به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود.

طبق اکثر گزارش‌ها، شیائومی از یک گوشی از سری ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی خواهد کرد، حالا این دستگاه یا شیائومی ۱۲X یا شیائومی ۱۲ مینی نام می‌گیرد. به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Digital Chat Station، این گوشی هوشمند ظاهری شبیه به شیائومی Civi خواهد داشت.

به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ مینی به نمایشگر خمیده مجهز می‌شود تا برخی ویژگی‌های شیائومی ۱۲ را در اختیار کاربران قرار دهد. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد، باید این محصول را نسخه SE شیائومی ۱۲ درنظر گرفت که با طراحی مشابه نسخه اصلی، مشخصات فنی تقریبا ضعیف‌تری را ارائه خواهد کرد، البته همانطور که می‌توان حدس زد با قیمت پایین‌تری هم به فروش خواهد رسید.


شیائومی ۱۲ مینی اخیرا تاییدیه ۳C چین را هم دریافت کرده که برخی از مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز می‌شود که با توجه به ابعاد صفحه نمایش، گوشی جدید شیائومی چندان مینی نخواهد بود. با این حال، احتمالا با کاهش حاشیه‌های نمایشگر، با دستگاهی مشابه گوشی‌های ۶.۰ اینچی روبه‌رو می‌شویم.

طبق تاییدیه ۳C، این گوشی هوشمند با شماره مدل ۲۱۱۲۱۲۳AC، از شبکه ۵G و شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در کنار تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، احتمالا رم LPDDR5 و همچنین فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 هم خواهد داشت.

شیائومی احتمالا این محصولش را به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین اسپیکر استریو با پشتیبانی از صدای سه‌بعدی مجهز می‌کند. قیمت پایه شیائومی ۱۲ مینی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، احتمالا ۵۶۴ دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *