توییت جدید کرایتک به معرفی احتمالی Crysis 2 Remastered اشاره دارد

پاورتل/ شرکت کرایتک (Crytek) اخیراً با انتشار توییتی مرموز به معرفی احتمالی نسخه‌ی ریمستر بازی Crysis 2 اشاره کرده است. در این توییت، جمله‌ی They used to call me Prophet نوشته شده است که یکی از جملات مشهور نسخه‌ی دوم این مجموعه محسوب می‌شود.

حدود یک سال قبل، شرکت کرایتک از بازی Crysis Remastered رونمایی کرد و این عنوان در اوایل پاییز گذشته منتشر شد. همچنین در سال ۲۰۲۰، اسناد و اطلاعاتی از پروژه‌های آینده‌ی کرایتک را فاش کردند که در آن ظاهراً به نسخه‌های ریمستر شده‌ی شماره‌های دوم و سوم Crysis و همچنین نسخه‌ی جدیدی از عنوان Ryse اشاره شده بود.

حال با توجه به توییت اخیر کرایتک، به نظر می‌رسد Crysis 2 Remastered در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. همان‌طور که اشاره کردیم، کرایتک در توییتر رسمی خود They used to call me Prophet را نوشته است و طرفداران سری Crysis مطمئناً این جمله را از نسخه‌ی دوم بازی به خاطر دارند.

نسخه‌ی اصلی بازی Crysis 2 در سال ۲۰۱۱ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این بازی در رویداد E3 2021 و یا Summer Game Fest معرفی شود. بازی Crysis Remastered با همکاری استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) توسعه یافت و این احتمال وجود دارد که ریمستر نسخه‌ی دوم نیز توسط استودیوی مذکور توسعه یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *