تیزر گوشی تاشو اوپو Find N طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

اوپو با انتشار تیزری از گوشی تاشو آینده فایند N رونمایی کرد که انتظار می‌رود هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود.

حساب کاربری اوپو در شبکه اجتماعی ویبو تیزر کوتاهی از گوشی تاشو آینده خود منتشر کرده که دستگاهی را با نمایشگر کوچک بیرونی در حالت تا شده نشان می‌دهد که می‌تواند برخی طرفداران را به یاد گوشی‌های کامپکت سونی از سال‌های گذشته بیندازد. از طرفی دیگر می‌توان گفت این دستگاه برای افرادی طراحی شده که از ابعاد نامناسب گوشی‌های فعلی گلکسی زد فولد ناراضی هستند.

همچنین در این تیزر گوشی در حالت کاملا باز شده نیز نشان داده می‌شود که وجود نمایشگر بزرگتر و دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ آن قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد نمایشگر گوشی تاشو اوپو تقریبا ۴:۳ باشد اما با توجه به ابعاد کلی دستگاه می‌توان حدس زد که اندازه نمایشگر آن از گلکسی زد فولد ۳ کوچکتر باشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در این دستگاه نیز دقیقا مانند گوشی‌های تاشوی سامسونگ، شاهد سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی کلید پاور باشیم.

هر چند امروز گزارش دیگری درباره زمان رونمایی از این دستگاه منتشر شده بود، اوپو در انتهای ویدیو خود یک بار دیگر تایید می‌کند که در تاریخ ۲۴ آذر که دومین روز رویداد Inno Day شرکت چینی است، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد. بنابراین تا هفته آینده اطلاعات بیشتری درباره گوشی تاشو اوپو فایند N در دسترس خواهد بود.

گوشی تاشو جدید اوپو به یک نمایشگر داخلی اولد ۸ اینچی LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. نمایشگر بیرونی از رفرش ریت ۶۰ هرتزی بهره می‌برد که یک حفره میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

در بخش دوربین نیز شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 و دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی IMX481 سونی و ۱۳ مگاپیکسلی S5K3M5 سامسونگ خواهیم بود. همچنین دوربین جلویی این دستگاه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۶۵ واتی، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *