خبر خوب برای طرفداران FIFA 21

پاورتل/ با تایید الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، عنوان FIFA 21 در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه (۶ مه) به سرویس‌های ایکس‌باکس گیم‌پس (Xbox Game Pass) و EA Play اضافه خواهد شد.

این بازی که آخرین عنوان منتشر شده از سری بلاک‌باستر فوتبالی الکترونیک آرتس به شمار می‌آید، از پنجشنبه‌ی این هفته از طریق سرویس EA Play برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس و پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت و از همان روز، مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس هم می‌توانند به تجربه‌ی این عنوان بپردازند.

عنوان Mario Kart Live هم که توسط استودیو ولان (Velan Studios) توسعه داده می‌شود و الکترونیک آرتس وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد، از همان روز عرضه‌اش یعنی ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۱ مه) در دسترس مشترکین سرویس‌های EA Play و ایکس‌باکس گیم‌پس قرار خواهد داشت. همچنین در ماه گذشته‌ی میلادی هم عناوین Madden NFL 21 و Star Wars: Squadrons همراه با عنوان NHL 21 به دو سرویس مذکور پیوستند.

از ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی، مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس اولتیمیت بر روی کنسول‌های شرکت مایکروسافت (Microsoft)، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی دیگری صاحب اشتراک سرویس EA Play هم می‌شوند. این کار مایکروسافت، دسترسی نامحدود به عناوین منتخب الکترونیک آرتس را که نام آن‌ها پیش از این ذکر شد، به مشترکین ایکس‌باکس گیم‌پس اولتیمت اعطا می‌کند. همین امتیاز، با فاصله‌ی سه ماهه و از ماه مارس سال جاری میلادی، برای مشترکین سرویس گیم‌پس بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی هم در نظر گرفته شد.

با استفاده از اشتراک سرویس EA Play، علاوه‌بر دسترسی زودهنگام بسیاری از بازی‌های استودیو الکترونیک آرتس، ۱۰ درصد تخفیف خرید نسخه‌های دیجیتالی بازی‌های این استودیو را هم دریافت می‌‌کنید. در حال حاضر باید برای تهیه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این سرویس ۵ دلار، و برای دریافت اشتراک سالانه آن ۳۰ دلار هزینه کرد.

همچنین سروس ایکس‌باکس گیم‌پس اولتیمیت هم که در حالت عادی برای تهیه‌ی آن باید ماهانه ۱۵ دلار هزینه کرد، اشتراک یک ماهه‌ی آزمایشی خود را تنها با پرداخت ۱ دلار در اختیار شما قرار می‌دهد.

بد نیست در جریان همکاری‌های مایکروسافت و الکترونیک آرتس، به این موضوع هم اشاره کنیم که هفته‌ی گذشته ۱۳ عنوان ساخت این استودیو همچون Titanfall ،Battlefield و Star Wars، به‌روزرسان‌هایی را برای پشتیبانی از قابلیت FPS Boost دریافت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *