رشد ۲۵ درصدی سرعت تراشه‌های اسنپدراگون

پاورتل/ نتایج فاش شده از AnTuTu نشان می‌دهد که اسنپدراگون ۸۷۵ می‌تواند ۲۵ ٪ سریعتر از مدل قبلی خود باشد. تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ با کد “Lahaina” نامگذاری شده است و ممکن است بسیار سریعتر از حد انتظار باشد.

یک معیار اولیه نمره بیش از ۸۴۷، ۰۰۰ امتیاز را در AnTuTu نشان می‌دهد. این بسیار بالاتر از مدل قبلی است که در حال حاضر با ۶۶۳، ۰۰۰ امتیاز در رتبه اول جدول است.

به بیانی دقیق‌تر این یک جهش بیش از ۲۵ درصدی است، یک جهش بزرگ برای ارتقاء رتبه سالانه. مطمئناً قبل از این که تیم کوالکام به افتخار خود دست بزنند با این نتایج مورد تایید واقع شوند. اما همین آمار‌های اولیه را می‌توان خیره کننده دانست.

برای مقایسه و درک اهمیت این رتبه، جالب است بدانید که، آیفون ۱۲ امتیاز ۶۶۰، ۰۰۰ را کسب کرد. در حالی که Kirin ۹۰۰۰ و Exynos ۱۰۸۰ به ترتیب ۶۹۶، ۰۰۰ و ۶۹۳، ۰۰۰ امتیاز کسب کرده اند برای بالا بردن تلفن‌های فعلی اسنپدراگون ۸۶۵ کافی است، اما نمره‌های تراشه پیشین به هیچ وجه نزدیک به نتیجه احتمالی ۸۷۵ نیست.

تیم AnTuTu توضیح می‌دهدکه تنظیمات رم و ذخیره سازی نیز در امتیاز نهایی نقش دارند، بنابراین ظرفیت ذخیره سازی UFS ۳.۱ با ظرفیت بالا ممکن است کسری جزئی سرعت چیپ ست را جبران کند. اوپو نیز در حال آزمایش نسخه اورکلاک شده ۸۶۵ است که تا ۳.۲ گیگاهرتز یا همین حدود افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *