رندر موتورولا Moto G Power 2023 را ببینید

گوشی هوشمند آینده موتورولا با نام Moto G Power 2023 اخیرا در رندر هایی مشاهده شده است که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد. این تصاویر نگاهی به دستگاه مذکور دارد که انتظار می‌رود به‌عنوان جانشین Moto G Power 2022 عرضه شود. رندرها همچنین توسط Onleaks و با همکاری وب‌سایت MySmartPrice به‌اشتراک گذاشته شده‌اند.

رندر موتورولا Moto G Power 2023
با شروع از طراحی، Moto G Power 2023 به‌همراه سوراخ نمایشگر تکی در قسمت بین صفحه و چین ضخیم نمایشگر دیده می‌شود. این دستگاه دارای فرم فاکتور باریک با دو دکمه در لبه‌ی سمت راست خود است. همچنین یک ماژول دوربین مربعی‌شکل که سه سنسور را در پنل پشتی خود جای داده، برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. ابعاد Moto G Power 2023 نیز معادل ۱۶۳.۱×۷۴.۸×۸.۴ میلی‌متر می‌باشد (ضخامت ۱۰ میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین عقب).

 رندر موتورولا Moto G Power 2023

Moto G Power 2023 دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی است اما وضوح نمایشگر و رفرش‌ریت آن تاکنون ناشناخته باقی مانده است. رندرها جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه شارژ و سوراخ بلندگو را در پایین دستگاه نشان می‌دهند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست قرار دارند و انتظار می‌رود که دکمه پاور به‌عنوان اسکنر اثرانگشت نیز عمل کند.

اکنون که رندرهای Moto G Power 2023 ظاهر شده است، به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی طول نخواهید کشید تا این دستگاه به‌صورت رسمی از سوی موتورولا معرفی شود.

Moto G Power 2022 که در نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ تجدید ۹۰ هرتز عرضه شد. این گوشی به چیپست Helio G37، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این دستگاه دارای یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی بود و پنل پشتی آن نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک جفت دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده بود. انرژی این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی تأمین می‌شد.

نظر شما درباره رندر Moto G Power 2023 چیست؟
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *