معرفی اپ – بازی/ Nobodies: After Death؛ به صحنه جرم بازگردید

Nobodies: After Death – پاکسازی صحنه جرم ۲ قسمت دوم از سری بازی های NOBODIES در ژانر جذاب معمایی-جنایی است که در سبک بازی های ماجراجویانه عرضه و منتشر شده است. این بازی هم درست مثل قسمت قبلی که با عنوان Nobodies: Murder Cleaner عرضه شده بود، توسط استودیوی Blyts به انتشار رسیده است. شرکت بازی سازی Blyts پیشتر آثار جذاب دیگری همچون Animaze , Greedy Spiders و Infamous Machine را نیز منتشر کرده بود. نکته قابل توجه در رابطه با بازی Nobodies: After Death این است که این بازی برخلاف قسمت قبلی که به شکل پولی و با قیمت ۲.۹۹ دلار عرضه شده بود، به شکل کاملاً رایگان به انتشار دست پیدا کرده است. این در حالیست که قسمت اول این بازی هم حالا به شکل رایگان در دسترس بازیکنان قرار دارد و به نظر می رسد استودیوی Blyts در حال تغییر دادن سیاست های خود در مورد بازی هایش است. با تمام این تفاسیر باید گفت که قسمت دوم یعنی Nobodies: After Death در حال حاضر به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در دسترس قرار گرفته است.

بازی Nobodies: After Death از نظر داستان و محتوا عملاً هیچ تفاوتی با قسمت قبلی ندارد. تنها تفاوت اصلی در بخش داستانی این است که شما در قسمت اول در نقش یک مأمور از یک سازمان مخفی دولتی بودید و در قسمت دوم شما در نقش یک مأمور از یک سازمان اطلاعات بسیار محرمانه هستید. روند کلی بازی و داستان های آن مشابه قسمت قبلی است. شما در نقش یک مأمور خاص از این سازمان اطلاعاتی هستید که وظیفه اش پاکسازی صحنه های جرمی است که نباید هیچ اثری از آنها باقی بماند. از جایی که انجام چنین چیزی یک حرفه تخصصی و بسیار سخت است، شما که یک فرد خبره و ماهر در این زمینه هستید در نقش پاکسازی کننده یا Cleaner برای این سازمان اطلاعاتی کار می کنید. در طول بازی Nobodies: After Death شما به مأموریت های متعددی می روید که همگی آنها در صحنه های جرم دنبال می شوند. در واقع شما زمانی پا به این مکان های می گذارید که آن مکان ها به صحنه های جرم و صحنه های ممنوعه تبدیل شده اند. وظیفه شما در ظاهر ساده اما بسیار حساس و دقیق است! کاری که شما باید کنید این است که این صحنه های جرم را از وجود هر سرنخ و مدرکی که نشان دهد در این مکان یک جرم صورت گرفته پاکسازی کنید. این کار با حل معماها و پازل های متنوع و جذاب داخل بازی دنبال می شود. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۶۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *