زمان احتمالی معرفی پیکسل 6a مشخص شد

یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری تاریخ احتمالی معرفی پیکسل ۶a را اعلام کرد.
   
شایعه شده است گوگل برخی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پیکسل ۶ را به پیکسل ۶a مقرون‌به صرفه‌تر اضافه می‌کند. اخیراً رندرهایی از پیکسل ۶a آینده منتشر شده است که ایده‌ای کلی از ظاهر این تلفن هوشمند دراختیار ما قرار می‌دهد. جدا از رندرها، اکنون می‌توانیم جزئیاتی از تاریخ احتمالی معرفی گوشی هوشمند مذکور را نیز به شما ارائه دهیم.

به‌گزارش mspoweruser و با استناد به گفته‌های مکس جمبر، افشاگر معتبر، پیکسل ۶a، نسخه‌ی کوچک‌تر پیکسل ۶، ماه می رسماً معرفی می‌شود. اگر به‌خاطر بیاورید، ماه می زمانی است که این شرکت رویداد Google I/O خود را در چند سال گذشته برگزار می‌کند. البته این بدان‌معنا نیست که حتماً گوشی جدید گوگل در این رویداد معرفی خواهد شد. آخرین‌باری که این غول فناوری گوشی‌هایی را در رویداد I/O خود معرفی کرد، به ۲۰۱۹ برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که پیکسل ۳a و ۳a XL را دیدیم.

پیکسل ۶a ازنظر طراحی کلی و ویژگی‌های اصلی تفاوت چندانی با پیکسل ۶ نخواهد داشت. بااین‌حال، انتظار می‌رود این گوشی ضعیف‌تر از پیکسل ۶ اصلی داشته باشد. به‌طورکلی، برای کاربران معمولی تشخیص تفاوت بین این دو دشوار است؛ زیرا ازنظر ظاهری، پیکسل ۶a با پیکسل ۶ شباهت زیادی دارد.

درحالی‌که اطلاعاتی از قیمت گوشی هوشمند جدید میان‌رده پیکسل فاش نشده است، به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد با گوشی‌هایی مانند OnePlus 9RT رقابت کند. باید کمی بیشتر برای به‌دست‌آوردن جزئیات قیمتی محصول آینده گوگل منتظر بمانیم.

شایعات منتشرشده درباره‌ی مشخصات پیکسل ۶a
افشاگر مذکور می‌گوید Google Pixel 6a از صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی تخت OLED با دوربینی درون حفره‌ی مرکزی خود برخوردار خواهد بود. افزون‌براین، انتظار می‌رود ۶a به دوربینی دوگانه در پنل پشتی و فلش LED مجهز باشد. شایعات حاکی از آن است که گوگل پیکسل ۶a از همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ مانند پیکسل ۶ اصلی استفاده خواهد کرد.

متأسفانه مکس جمبر اطلاعات کاملی درباره‌ی مشخصات پیکسل ۶a دراختیار ما قرار نداده است. به‌عنوان مثال، هنوز اطلاعات مربوط به دوربین و پردازنده‌ها مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود این شرکت ممکن است از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی تنسور یا اسنپدراگون ۷۷۸G در گوشی هوشمند خود استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گوشی مذکور می‌توان به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، USB Type-C و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *