سرویس پریمیوم جدید توییتر به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد

کلیک/ توییتر در حال آماده‌سازی یک سرویس پریمیوم جدید است و قصد دارد آن را ابتدا به صورت آزمایشی در برخی نقاط و سپس به سراسر جهان عرضه کند.

توییتر به زودی از سرویس پریمیوم جدید خود رونمایی می‌کند. به گزارش Techcrunch، این سرویس متفاوت با اشتراک Super Follow بوده و افرادی را که مرتبا در حال توییت کردن هستند، نشانه گرفته است. کاربران می‌توانند مطابق معمول با پرداخت هزینه اشتراک از مزایای این سرویس برخوردار شوند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید حدود ۸۵ درصد درآمد سالیانه توییتر مربوط به تبلیغات است. این پلتفرم هر چند وقت یک بار با رشد آهسته یا یکنواخت تعداد کاربران مواجه می‌شود. این موضوع مسئولین را به فکر درآمدزایی از طریق کاربران و راه‌اندازی سرویس پریمیوم جدید انداخته است.

توییتر همچنین نسبت به محصولات اشتراکی نیز ابراز علاقه نشان داده و گفته است آن‌ها را در ملأ عام آزمایش می‌کند.

اوایل ماه مه بود که شخصی به نام جین وونگ از عرضه یک سرویس جدید خبر داد و قیمت و نام آن را نیز برملا کرد. طبق گفته‌های وونگ، این سرویس Twitter Blue نام دارد و هزینه اشتراک ماهیانه آن ۲.۹۹ دلار است.

ظاهرا توییتر بلو امکان استفاده از ویژگی Undo Tweets و مجموعه بوک مارک ها را برای کاربر فراهم می‌آورد. جالب آنکه طبق نظرسنجی که سال ۲۰۲۰ توسط شرکت انجام شده، Undo Tweets جزو یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها بین کاربران بوده است. اما آیا توییتر قصد دارد ویژگی‌های مورد علاقه کاربران را در قالب سرویس‌های جدید و به صورت پولی در اختیار آنان قرار دهد؟

ند سگال، مدیر مالی توییتر چند ماه پیش اظهار داشت کمپانی طی هفته‌های آینده از سرویس پریمیوم جدیدی رونمایی می‌کند. البته آن زمان کسی نمی‌دانست قصد توییتر برای انجام این کار تا چه اندازه جدی است.

طبق گفته‌های سگال، این سرویس ابتدا به صورت آزمایشی در برخی نقاط ارائه می‌شود و پس از آن در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. ظاهرا استفاده از قابلیت‌های فعلی توییتر همچنان رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *