سری شیائومی 12 تنها شامل دو مدل خواهد بود!

سری شیائومی ۱۲ هفته بعد در تاریخ ۷ دی رسما معرفی خواهد شد.
همین امروز بود که شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) خبر از رونمایی و معرفی سری شیائومی ۱۲ در روز ۷ دی در چین داد. حالا براساس جدیدترین خبری که شیائومی در دسترس کاربران قرار داده است، سری شیائومی ۱۲ تنها با دو مدل عرضه خواهد شد.

براساس تیزری که شیائومی منتشر کرده است، جدیدترین پرچمدار شیائومی با نمایشگر خمیده در طرفین بدنه همراه خواهد بود که البته در اخبار و شایعاتی منتشر شده به آن اشاره شده بود. به علاوه، به نظر می‌رسد این دو گوشی هوشمند حاضر در تصویر همان شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو باشند.

همچنین همانطور که می‌دانیم، سری شیائومی ۱۲ با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهد شد. در همین راستا، چندین گزارش عملکرد از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک سری شیائومی ۱۲ در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) قرار گرفته است که عملکرد کلی این تراشه را نشان می‌دهد. انتشار این تصاویر نشان می‌دهد شیائومی حساب ویژه‌ای روی تراشه پرچمدار کوالکام باز کرده است و امید زیادی به بهبود عملکرد پرچمدار خود دارد. البته باید اشاره کرد که برای مطلع شدن از عملکرد حقیقی سری شیائومی ۱۲، باید آنها را در شرایط واقعی مورد سنجش قرار داد. 

 



 

همچنین در خبری مشابه، شیائومی ۱۲ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که نتایج آن نشان می‌دهند شیائومی ۱۲ تا ۱۰ درصد عملکرد بهتری از گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸+ دارد. به علاوه، شیائومی ۱۲ در تست تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۲۲۴ و ۳۸۳۲ شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *