سونی به خاطر PS5 عذر خواهی کرد

پاورتل/ در روز‌های پیش رو کنسول‌های بیشتری برای پیش‌خرید ارائه می‌شود،طرفداران نگران پیش‌خرید کردن کنسول مورد علاقه‌ی خود نباشند.

دقایقی پیش شرکت سونی از طریق اکانت توییتر رسمی پلی‌استیشن بابت مشکلات پیش آمده و آشفتگی‌های وضعیت پیش‌خرید کنسول پلی‌استیشن ۵ عذر خواهی کرد. آن‌ها در یک توییت اعلام کردند:

بیایید صادق باشیم: پیش‌خرید‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ می‌توانست بهتر انجام شود. ما حقیقتاََ برای این موضوع از شما عذرخواهی می‌کنیم. به زودی کنسول‌های بیشتری برای پیش‌خرید آماده خواهند شد و در روزهای پیش رو خرده‌فروشی‌ها دوباره لینک‌های پیش‌خرید را باز خواهند کرد و تا آخر سال این مقدار بیشتر هم می‌شود.
این آشفتگی از زمانی شروع شد که سونی در رویداد آخر پلی‌استیشن حرفی از پیش‌خرید به میان نیاورد و به دنبال آن ناگهان فروشگاه والمارت پیش‌خریدها را آغاز کرد که باعث شد سایر خرده‌فروشی‌ها نیز از این رویه پیروی کنند. تمامی این موارد دست هم داد تا بسیاری از افراد نتوانند کنسول خود را پیش‌خرید کنند. بسته شدن سرور سایت‌ها و همچنین محدودیت‌های زمانی برای پیش‌خرید نیز موضوع را بدتر کرد.

چندی پیش نیز فروشگاه آمازون هشدار داد که به دلیل ندانستن میزان دقیق کنسول‌های پیش‌خرید شده تا زمان لانچ و همچنین بالا بودن تقاضا شاید برخی از مشتریان در زمان مقرر شده پلی‌استیشن ۵ خود را دریافت نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *