شیائومی ردمی K50 Ultra رسما معرفی شد

شیائومی امروز در جریان برگزاری رویداد سالانه، از قدرتمندترین گوشی هوشمند خود در خانواده ردمی K50 با نام Redmi K50 Ultra در چین رونمایی کرد. این دستگاه تا حدودی شبیه به گوشی‌های پرچمدار Xiaomi 12S Pro است؛ به‌طوری‌که از همان طراحی ماژول دوربین درکنار سایر مشخصات دیگر ازجمله تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر ۱۲ بیتی ۱۲۰ هرتزی و شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

شیائومی ردمی K50 Ultra
Redmi K50 Ultra دارای یک نمایشگر ۱۲ بیتی ۶.۷ اینچی OLED بوده که توسط TCL CSOT چین و Tianma تولید شده است. این پنل وضوح ۱.۵K، تراکم پیکسلی ۴۴۶ PPI، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری کاهش نور ۱۹۲۰ هرتز PWM را ارائه کند و از Dolby Vision+ ،DCI-P3 ،HDR10 و Adaptive HDR پشتیبانی می‌کند.

ردمی K50 Ultra به تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Plus Gen 1 کوالکام با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPPDR5، حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت UFS 3.1 و سیستم خنک‌کننده مایع VC مجهز شده است. این دستگاه همچنین MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را در خارج از جعبه اجرا می‌کند.

این دستگاه دارای ترکیب دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود است که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 با پشتیبانی از OIS، یک سنسور فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در جلو، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برای این پرچمدار ردمی درنظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه ۵G، وای‌فای ۶، GNSS دو بانده، NFC، گواهی IP53، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، موتور لرزش خطی محور x و حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر اشاره کرد.

نکته آخر اینکه این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

Redmi K50 Ultra با برچسب قیمتی زیر در رنگ‌های مشکی، آبی یا نقره‌ای در چین به‌فروش می‌رسد:

۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۲۹۹۹ ین (۴۴۵ دلار)

۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ¥۳,۲۹۹ (۴۹۰ دلار)

۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۳۵۹۹ ین (۵۳۴ دلار)

۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت – ۳۹۹۹ ین (۵۹۳ دلار)

همچنین نسخه Champion این گوشی با قیمت ۴۱۹۹ ین (۶۲۳ دلار) برای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز معرفی شده که با تم Mercedes-AMG Petronas F1 Team طراحی شده است.

این گوشی از هم‌اکنون برای پیش‌خرید آماده بوده و از ساعت ۱۰ صبح ۱۶ آگوست نیز به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون گوشی هوشمند شیائومی ردمی K50 Ultra چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *