طراحی نمای پشتی گلکسی زد فولد 4 مشابه نسل قبلی خواهد بود

افشاگری در توییتر مدعی شده که بریدگی‌های دوربین گلکسی زد فولد ۴ در واقع کاملاً شبیه به گلکسی زد فولد ۳ است.
   
همیشه با رونمایی گوشی جدید، این انتظار وجود دارد که در بخش طراحی تغییراتی ایجاد شود. به‌همین‌دلیل، طرفداران سامسونگ از گکسی زد فولد ۴ چنین انتظاری دارند. قبلاً رندرهای اولیه از این گوشی منتشر شده بود که طراحی کلی آن را نشان می‌داد.

باوجوداین، رندرهای اولیه شاید همیشه دقیق نباشند. یکی از بارزترین تغییرات طراحی که در رندرها مشاهده شد، ظاهراً قرار نیست به واقعیت تبدیل شود. این اطلاعات را افشاگری در توییتر که سابقه‌ی خوبی در افشا دارد، گفته است.

گلکسی زد فولد ۴ شاید از تغییر طراحی مورد انتظار برخوردار نباشد

رندرهای اولیه گلکسی زد فولد ۴ نشان داد که سامسونگ شاید بریدگی‌های دوربین بازطراحی‌شده‌ای را به‌کار بگیرد؛ اما این ادعا توسط Mr_TechTalkTV رد شده است. به‌گفته‌ی افشاگر، بریدگی‌های دوربین گلکسی زد فولد ۴ در واقع کاملاً شبیه به گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود. افشاگر همچنین اشاره می‌کند که گوشی مذکور بدون شک به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

از سوی دیگر، شایعاتی درباره‌ی مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ۴ منتشر شده بود که گفته می‌شد این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با دوربین اولتراواید ‍۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۳ برابر تشکیل خواهد شد.

گزارش‌های قبلی همچنین نشان دادند که گلکسی زد فولد ۴ در حالت تاشدن ابعاد ۱۵۵ در ۱۳۰ در ۷٫۱ میلی‌متر و در زمان بازشدن ۱۵۸٫۲ در ۱۲۸٫۱ در ۶٫۴ میلی‌متر خواهد داشت. صفحه‌نمایش داخلی تاشوی گوشی نیز شاید مانند نسل قبل، دارای دوربین زیر صفحه‌نمایش باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۴ می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد. این گوشی احتمالاً علاوه بر شارژ بی‌سیم و معکوس، دارای گواهی IPX8 برای مقاومت دربرابر آب خواهد بود.

توجه داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات افشاشده گزارشی رسمی نیستند؛ بنابراین نمی‌توان صحت آن را قطعاً تأیید کرد. نکته‌ی مهم اینکه، زمان زیادی به رونمایی گوشی باقی نمانده است. سامسونگ احتمالاً در اوایل ماه آینده از گلکسی زد فولد ۴ رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *