معرفی اپ – Real Moto 2؛ تجربه‌ای متفاوت از یک موتورسواری

بازی موبایلی Real Moto 2 جزو همین استثناهاست که توسط استودیوی Dreamplay Games برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده. استودیوی Dreamplay Games کارنامه درخشانی در ساخت بازی‌های مختلف موبایلی دارد و Real Moto 2 به نوعی امضای کار آن‌هاست. Real Moto 2 یک بازی شبیه‌ساز موتور سواری است که با بن‌مایه ریسینگ خودش می‌تواند تجربه‌ای کاملا متفاوت‌ از یک بازی موبایلی باشد و طرفداران بازی‌های ریسینگ را حسابی شگفت‌زده کند.

همانطور که انتظارش را داشتید، در دنیای بازی Real Moto 2 نیز خبری از خط داستانی نیست. کمپین بازی تنها در ماموریت آفلاین خلاصه شده و بازی نمی‌خواهد که شما را صرفا درگیر خط داستانی کند. تمام چیزی‌که درباره این بازی می‌توان حدس زد؛ این است که Real Moto 2 داستان بازیکن جوانی را روایت می‌کند که به تازگی عضو تیم کوچک موتور سواری شده. حالا این پیست مسابقه است که تبدیل به بزرگ‌ترین دشمنتان شده و شما باید از این بازیکن جوان؛ قهرمانی بزرگ بسازید.

برای اجرای بازی موبایلی Real Moto 2 شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
همانطور که به آن اشاره کردیم؛ Real Moto 2 ترکیبی از یک ریسینگ با المان‌های واقع‌گرایانه و مکانیزم‌های شبیه‌ساز است. شما باید مانند یک بازیکن حرفه‌ای سوار بر موتورتان شوید و تخت گاز به سوی خط پایان برانید. بازی قابلیت‌های خوبی را برای شخصی‌سازی کنترلرهای بازی در اختیارتان قرار می‌دهد. از ساخت یک تیم حرفه‌ای؛ تا شخصی‌سازی رنگ و نوع لباستان؛ همگی به خوبی در بازی Real Moto 2 پیاده‌سازی شده‌اند و باید به استودیوی Dreamplay Games در طراحی چنین جزئیاتی تبریک گفت.

به محض تجربه بازی؛ حس آرکید Real Moto 2 تماما به شما منتقل خواهد شد. کنترلرهای بازی خوب و مناسب به صفحه نمایشگر گوشیتان طراحی شده‌اند و می‌توانند چالش برانگیز باشد. Real Moto 2 از هوش مصنوعی نسبتا خوبی بهره می‌برد. حریفانتان در اوایل تجربه بازی چندان حرفی برای گفتن ندارند؛ منتهی با پیشرفت روز به روز شما در دنیای Real Moto 2؛ حریفانتان نیز به همان اندازه قوی‌تر و سرسخت‌تر خواهند شد.

مهمترین چیزی‌که باید درباره آن صحبت کرد، تنوع خوب قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی و گیم‌مودهای Real Moto 2 است. Real Moto 2 هرچند که یک بازی آنلاین است، اما این اجازه را به شما می‌دهد که کمپین بازی را بدون نیاز به اتصال به اینترنت تجربه کنید. منتهی طبیعتا برای اجرای آنلاین این بازی و شرکت در مسابقات هفتگی و چالش‌ها و ایونت‌های مختلف، باید حتما پیش از اجرای Real Moto 2 به اینترنت متصل شوید.

متاسفانه برخلاف گیم‌پلی بازی؛ Real Moto 2 در بخش گرافیک حرف چندانی برای گفتن ندارد. بازی پتانسیل‌های بالایی برای روایت کردن داشت، منتهی در بخش گرافیک بسیاری دلسردکننده عمل کرده و نباید انتظارات بالایی داشته باشید. شرایط در صداگذاری و جلوه‌های صوتی Real Moto 2 نیز به همین صورت است و این بازی ابدا راضی‌کننده نیست.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۲۸۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *