عمر باتری موتورولا Edge 20 مشخص شد

موتورولا امسال فعالیت خود را بیشتر کرده است. ما امسال شاهد مدل‌های اقتصادی و جذاب از این کمپانی شناخته شده بودیم. حال، یکی از گوشی‌های جدید و جذاب این کمپانی با نام Motorola Edge 20 در تست‌های Gsmarena ظاهر شده است. در ادامه، نگاهی به عمر باتری Motorola Edge 20 داریم.

موتورولا چندی پیش از سری Motorola Edge 20 خود به صورت رسمی پرده برداشت. این گوشی، دارای مشخصاتی جذاب مانند لنز پریسکوپ تله فوتو است.

این گوشی تازه وارد، اخیراً از سوی Gsmarena بررسی شده است. طی بررسی‌های این مجموعه، عمر باتری Motorola Edge 20 به همراه تست سرعت شارژ آن را منتشر شده است. به همین صورت، در ادامه نگاهی به عمر باتری Motorola Edge 20 داریم. اما بهتر است نگاهی به مشخصات مرتبط آن نیز داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

– تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G

– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض

– باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٠ واتی

عمر باتری Motorola Edge 20

در نهایت، نوبت به تست بازدهی باتری این گوشی جدید از موتورولا می‌رسد. این دستگاه، دارای باتری با ظرفیت نه چندان زیاد است. اما آیا می‌توان بر روی عمر باتری آن حساب باز کرد؟ در حالت استفاده ترکیبی، این دستگاه دوام ٨۶ ساعته را ثبت کرده است. این میزان از بازدهی باتری، عمر باتری موتورولا Edge 20 را در بازه “خوب” قرار می‌دهد. در نتیجه، خیلی نمی‌توانید از این گوشی با یک بار شارژ استفاده کنید. در تست تماس ۳G، این گوشی ٢٨ ساعت دوام آورده است.

در نهایت، تست وب گردی و پخش فیلم این دستگاه، به حدود ١١ و ١٨ ساعت دوام منتهی شده است. است وب گردی این گوشی، در حالت رفرش ریت ١۴۴ هرتزی انجام شده است. اما با کاهش رفرش ریت به ۶٠ هرتز، حدود نیم ساعت دوام بیشتری را شاهد خواهیم بود. شما می‌توانید مقایسه عمر باتری این گوشی را با ریلمی GT Master Edition، ریلمی GT، وان پلاس نورد ٢ و گلکسی A52 5G در تصویر زیر مشاهده کنید:

شارژر موتورولا Edge 20، توان ٣٠ واتی دارد. خوشبختانه این شارژر از جعبه حذف نشده است و درون آن جای خوش کرده است. اما این شارژر، در چه زمانی می‌تواند ظرفیت باتری Motorola Edge 20 را پر کند؟

بر اساس تست این مرجع، در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به گوشی، ۶٨ درصد از ظرفیت باتری آن پر می‌شود. در نهایت، ۶١ دقیقه طول می‌کشد تا این گوشی کاملاً شارژ شود. در نتیجه، این شارژر سرعت نسبتاً خوبی دارد. در کل، این گوشی از پکیج جذابی برخوردار نیست. اما می‌تواند برای اکثر کاربران قابل قبول باشد.

نظر شما در مورد عمر باتری این گوشی چیست؟ آیا Motorola Edge 20 را می‌پسندید؟ سرعت شارژر آن چطور است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *