معرفی اپ – N.O.V.A. Legacy؛ یک هرج‌ و مرج فضایی

بازی N.O.V.A. Legacy بازی چندان جدیدی نیست که بخواهیم آن را نقد کنیم! N.O.V.A. Legacy سال‌هاست که تبدیل به پای ثابت بازی‌های اکشن – شوتر شده است و در تمام این‌ سال‌ها، با نقدهای خوبی نیز مواجه شده. بازی یک عنوان اکشن – شوتر با المان‌های نقش آفرینی و علمی – تخیلی است که این‌بار خط داستانی بازی‌های Gameloft را فضا برده و داستانی جذاب را روایت می‌کند.

روزی روزگاری، یک هرج‌ومرج فضایی! داستان بازی N.O.V.A. Legacy در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد. جایی که انسان‌ها سال‌هاست که زمین را برای کشف کهکشان‌ها، رها کرده‌اند و در سفینه‌های فضایی زندگی می‌کنند. اما همه‌چیز آنطوری که انتظار دارید پیش نمی‌رود! حمله‌ای عظیم توسط گروهی ناشناس به یکی از سفیه‌های فرماندهی صورت گرفته. حالا نوبت شماست که لباس رزم به تن کنید و به کمک سربازان خودتان بشتابید. در این مسیر تنها نخواهید بود و دستیار صوتی شما نیز شما را همراهی خواهد کرد. اما آیا به اندازه‌ای که باید شجاع هستید تا یک کلونی را نجات دهید؟ از طرفی چه کسی مسئول این حمله ترویستی است؟
 
برای اجرای بازی N.O.V.A. Legacy شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
وقتی بازی N.O.V.A. Legacy عرضه شد، گیم‌پلی بازی با توجه به معیارهای آن زمان؛ انقلابی محسوب می‌شد. استودیوی بازی‌سازی Gameloft سبکی جدید از عناوین خودش را معرفی کرده بود و همه‌چیز نشان از دورانی طلایی برای بازی‌ آن‌ها می‌داد. بازی یک عنوان شوتر اول شخص موبایلی بود که المان‌های نقش آفرینی و علمی – تخیلی آن، N.O.V.A. Legacy جلوتر از زمان خودش نشان می‌داد. همه‌چیز دست به دست هم داده بود تا فصلی جدید از بازی‌های Gameloft شروع شود.

یکی برای همه، همه برای یکی! چه انتظاری از یک بازی اکشن – شوتر دارید؟ N.O.V.A. Legacy دقیقا همان‌چیزی است که منتظرش بودید. گیم‌پلی بازی ساده است! شما باید تفنگ به دست بگیرید، تیراندازی کنید و تجهیزاتتان را ارتقا دهید. سیستم مبارزه‌ای و کامبت بازی عالی طراحی شده و انیمیشن‌های شوتینگ بازی روان هستند. مرحل بازی تنوع خوبی دارند و در در هر مرحله شما راهی محیط‌های مختلف با مکانیزم‌های متنوع می‌شوید. هوش مصنوعی بازی در مراحل ابتدایی، شاید احمقانه باشد؛ اما با پیشرفت شما طبعا مراحل N.O.V.A. Legacy نیز سخت‌تر خواهند شد. سیستم ارتقای توانایی‌ها در کنار قابلیت خوب شخصی‌سازی لباس‌ها و تنوع زیاد اسلحه‌های بازی از جمله دیگر دلایلی هستند که تجربه این بازی را دوست داشتنی‌تر کرده‌اند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر
حجم: ۴۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *