طبق گفتههای یکی از کارکنان سابق مایکروسافت یعنی Richard Irving (ریچارد اروینگ) فیل اسپنسر و تیمش با وجود نظرات و عقاید منفی مایکروسافت در مورد سرویس Xbox Game Pass، در نهایت موفق به ایجاد این سرویس شده است.
ریچارد اروینگ در آخرین مصاحبهی خود با The Wall Street Journal توضیح داد که چگونه فیل اسپنسر و تیمش موفق شدند تا از بازخوردهای منفی پیرامون ایجاد این سرویس بگذرند و در نهایت ایدهی خود را حقیقی کنند.
به گفتهی اروینگ، هرچند در مراحل اولیه ناشرهای زیادی برای وضع قرارداد با این سرویس در جلسات حضور نداشته و انتقادات مختلفی در مورد پایداری و سود سرویس Game Pass Xbox وجود داشته است، تیم اسپنسر به هیچ وجه جوابهای منفی را نمیپذیرفت و با وجود این موضوع، به کار خود ادامه میدادند.
-
ساعت هوشمند مدل q7sp 2502c
خرید محصول -
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل ایکس او مدل WX013
خرید محصول -
کوله پشتی زنانه میو مدل MBSB115
خرید محصول -
هدست مخصوص بازی تاچی مدل TC-L760MV
خرید محصول -
طناب بر سفری کد cmp8845
خرید محصول -
باتری موبایل مدل KF-SKP016 ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Grand Prime
خرید محصول -
چادر خودرو رویال اسپرت مدل گرند مناسب برای چری تیگو ۷
۱,۲۹۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
آب مرکبات گیری پارس خزر مدل Limonade
خرید محصول
در ادامه توضیحاتی از سوی اروینگ منتشر شده که به این شرح است: «در مصاحبات و جلسات کاری، بحثهای بسیاری در مورد اینکه ” این سرویس موفق نخواهد بود ” و یا اینکه ” سودی نخواهد داشت ” وجود داشت. اما اسپنسر همیشه راه حلی برای این موضوعات داشت. ریچارد اروینگ»
البته سرویس Xbox Game Pass درست همان چیزی بود که مایکروسافت نیاز داشت تا از رقبای مختلف خود در برابر عناوین فرست پارتی پیشی بگیرد. این سرویس هم اکنون با بیش از ۲۵ میلیون کاربر، یکی از بزرگترین ویژگیهای اکوسیستم مایکروسافت به شمار میرود.
همچنین طبق شایعات مختلف، شرکت سونی (Sony) نیز در حال برنامه ریزی یک سرویس مشابه برای اکوسیستم خود به نام Project Spartacus است.