معرفی اپ – World of Tanks Blitz؛ یادبودی برای جنگ جهانی دوم

بازی موبایلی World of Tanks Blitz جایگزین بازی محبوب World of Tanks روی پلتفرم موبایل بود که حالا برای این پلتفرم و نینتندو سوئیچ دردسترس قرار گرفته بود. عملکرد بازی بقدری فوق‌العاده بود که امتیاز متای آن به ۸۳ رسید و شما با یک بازی استراتژی – شوتر و با المان‌های MMO طرف بودید. جایی‌که این‌بار شما بجای کنترل سربازانتان، باید پشت تانک‌های چند صد تنی می‌نشستید و وارد خط مقدم نبرد می‌شدید.

بازی از خط داستانی چندانی پیروی نمی‌کند. چیزی که مشخص است، این است که خط زمانی بازی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق میوفتد. جایی‌که باید از ۳ جبهه دیگر نبرد، یکی را انتخاب کنید. نبود داستانی قابل دفاع در بازی‌های آنلاین و چندنفره چیز چندان جدیدی نیست که بخواهیم آن را برای اولین‌بار در دنیای بازی World of Tanks Blitz ببینیم. منتهی بازی به سبب اتمسفر و خط زمانی که از آن پیروی می‌کند، پتانسیل‌های بالایی برای داستان‌سرایی داشت و وجود داستانی هرچند سطحی؛ می‌توانست بهانه‌ای عالی برای دنبال کردن گیم‌پلی بازی باشد.

برای اجرای بازی موبایلی World of Tanks Blitz شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
در دنیای بازی World of Tanks Blitz؛ برخلاف بسیاری از عناوینی که براساس جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند؛ شما با یک بازی شوتر اول شخص طرف نیستید، بلکه باید از بین ۲۰۰ تانک مختلفی یکی را برای نبرد انتخاب کنید. تانک‌ها در ۴ کلاس مختلف دسته‌بندی شده‌اند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. شما باید در قالب تیم‌های ۵ نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید و هرکسی که در مدت زمان مشخص شده، بیشترین امتیاز را گرفته باشد؛ برنده بازی خواهد شد. اما همه‌چیز به همین سادگی نیست و مهم‌ترین اولویت شما داشتن یک استراتژی درست است. استراتژی که تنها با همکاری و کار تیمی به دست خواهد آمد.

کنترلرهای بازی سخت و چالش برانگیز هستند. البته به این به معنای بد بودن بازی نیست! بلکه استودیوی Wargaming Group تلاش کرده که با استفاده از پتانسیل‌های بالای صفحه‌های لمسی؛ کنترلرهای بازی را چالش‌برانگیز طراحی کند. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که در همان ابتدای کار همه‌چیز برایتان ساده و پیش‌پا افتاده باشد. طبیعتا شما نیاز به زمان خواهید داشت که به کنترلرهای بازی عادت کنید و مهارتتان را به رخ بکشید.

یکی از بزرگ‌ترین برتری‌های بازی درجایی دیده می‌شود که استودیوی Wargaming Group در مدل‌سازی تانک‌های این بازی از مد‌ل‌ها و تانک‌های واقعی استفاده کرده. بنابراین شما باید حواستان را به تانکی که انتخاب می‌کنید، جمع کنید. نهایتا بازی این امکان را به شما می‌دهد که تانک‌هایی که دارید را ارتقا دهید و آن‌ها را شخصی‌سازی نیز کنید. همچنین گیم‌مودهای متنوع، سیستم چت بازی و از طرفی لوکیشن‌های مختلف؛ دست به دست هم داده‌اند تا بازی موبایلی World of Tanks Blitz ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

گرافیک بازی World of Tanks Blitz در مقایسه با World of Tanks چندان قابل دفاع نیست و پسرفتی دلسرد کننده است. اما اگر قرار باشد که این بازی را تنها با عناوین موبایلی مقایسه کنیم، باید گفت که این بازی چندان هم بد نیست و عملکردی کاملا معمولی دارد. همچنین المان‌های واقع‌گرایانه نیز به بازی World of Tanks Blitz کمک کرده‌اند تا تصویری بهتر از جنگ جهانی دوم را به نمایش بگذارد. نهایتا موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز عملکردی مشابه دارد و پکیج موسیقی‌متن و گرافیک World of Tanks Blitz نمره‌ای متوسط می‌گیرد.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۴۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *