محتویات جدیدی تا پایان سال 2021 برای Fallout 76 عرضه می‌شود

استودیوی سازنده‌ی بازی Fallout 76 امروز پیامی را منتشر و اعلام کرد که محتویات دیگری را برای این عنوان در نظر دارد. این محتویات قرار است تا پایان سال جاری میلادی در اختیار هواداران قرار گیرد. 

شاید در جریان باشید که چندی پیش یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Fallout 76 در دسترس قرار گرفت و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. سازندگان علاوه بر رفع ایرادات گوناگون، در نظر دارند تا محتویات دیگری را هم به آن اضافه کنند. همچنان پشتیبانی برای این اثر صورت می‌گیرد و هواداران در انتظار اتفاقات تازه هستند. 

استودیوی بتسدا (Bethesda) امروز گفت که کار بر روی دیگر به‌روزرسانی‌ها آغاز شده است. یکی از این به‌روزرسانی‌ها در ماه اکتبر(۹ پاورتل تا ۹ آبان) و دیگری در ماه دسامبر(۱۰ آذر تا ۱۰ دی)  به دست طرفداران خواهد رسید.

حال بازی‌بازان می‌توانند قبل از تجربه‌ی این به‌روزرسانی‌ها، اطلاعاتی را در موردشان به دست آورند. محتوای ماه آینده به رویداد هالووین مربوط خواهد بود. ظاهرا بخشی در این بازی پدیدار خواهد شد و بازی‌بازان می‌توانند با دیگران رقابت جذابی داشته باشند. 

علاوه بر آن، رویدادی تحت عنوان Treasure Hunter نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. بدیهی است بازی‌بازان با تجربه‌ی این بخش می‌توانند پاداش‌های زیادی را از آن خود کنند.

در ادامه بخشی از پیام بتسدا را با هم می‌خوانیم: «به سختی مشغول کار هستیم تا به‌روزرسانی‌های دیگری را به انتشار برسانیم. اولین به‌روزرسانی ماه آینده عرضه می‌شود و محتویات آن بیشتر به هالووین مربوط خواهد بود. همچنین رفع برخی از مشکلات نیز در دستور کار تیم ما قرار دارد. به وسیله به‌روزرسانی دسامبر نیز قصد داریم تا تنوع زیادی را به بازی بدهیم. امیدوار هستیم که از این محتویات لذت ببرید.»

هنوز تاریخ دقیق انتشار این به‌روزرسانی‌ها مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی بتسدا باشیم. بازی Fallout 76 در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *