مشخصات اصلی گوشی هوشمند ردمی نوت 10 لو رفت

کلیک/ پس از رونمایی از پنل پشتی و بسته بندی، حال نوبت به افشای مشخصات اصلی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ رسیده است، که از اسنپدراگون ۶۷۸ استفاده می کند.

طبق زمان بندی های شیائومی، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ مارس رونمایی می شود. با این حال، افشاسازی های متعددی درباره این گوشی گاه و بی گاه در فضای آنلاین انتشار می یابد.

از جمله این اطلاعات می توان به محافظ شیشه ای گوریلا، نرخ IP52، اسکنر اثرانگشت و غیره اشاره کرد. به تازگی نیز مشخصات اصلی این محصول از جمله صفحه نمایش، قابلیت شارژ و چیپست ها و موارد دیگری در فضای مجازی لو رفته است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

گوشی Redmi Note 10 به پردازنده اسنپدراگون ۶۷۸ مجهز است. این تراشه نسبت به مدل SD675 بهبود پیدا کرده و بر اساس معماری LLP 11 نانومتری ساخته شده است.

این پردازنده، حداکثر نرخ کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی را ارائه می دهد. بد نیست بدانید که گوشی آینده شیائومی، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

استفاده از دوربین چهارگانه
این باتری کمی کوچک تر از باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی به کار رفته در گوشی ردمی نوت ۹ است، اما از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند. به بیان بهتر،Redmi Note 10 نخستین مدل غیر پرو با چنین نرخ بالایی است.

تصویر نشان داده شده در افشاسازی جدید، به نمایشگر سوپر آمولد ۶.۴۳ اینچی اشاره می کند. در بالای صفحه نمایش نیز یک حفره درون نماشگری (طراحی پانچ هول) به چشم می خورد که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است.

به نظر می رسد که دستگاه جدید شیائومی، از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده و کیفیت تصویربرداری ۴۸ مگاپیکسل را ارائه می دهد.

به علاوه، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ شامل سیستم بلندگوهای دوگانه می شود. یک بلندگوی اختصاصی در قسمت پایین قرار داشته و بلندگوی دوم در قسمت بالا (سمت گوش کاربر) به عنوان یک کانال دیگر عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *