معرفی اپ – استاد پیانو را به گوشی خود بیاورید

پاورتل/ محصول پرطرفدار استودیوی روبی‌سل کلکسیونی از قطعه‌های موسیقی مشهور را روی کلاویه‌های دیجیتالی‌ پیاده کرده تا به شکل یک بازی رکوردی بتوانید آن‌ها را بنوازید. اما با این تفاوت که بر خلاف بازی پیانو تایلز، کارتان در این اپلیکیشن فقط دکمه‌زنی نیست و آکوردها و نت‌های پیانو را هم یاد می‌گیرید.

نکته خوب دیگر اینکه بر خلاف بازی‌های رکوردی نواختن یک نت اشتباه به معنی باخت شما نیست، و مسئله زمان هم اصلا مطرح نمی‌شود. Pianist HD یک اپلیکیشن کاملا آموزش محور است که می‌خواهد در کمال آرامش و بدون هیچ اضطرابی، نواختن پیانو را یاد بگیرید. هر چند مدهایی هم وجود دارد که برای علاقه‌مندان به چالش در نظر گرفته شده‌اند.

اپلیکیشن Pianist HD یک پیانوی کامل ۸۸ کلاویه‌ای را در موبایل شبیه‌سازی کرده، اما طبیعتا همه کلیدها در صفحه کوچک موبایلتان جا نمی‌شوند. بنابراین برای حل این مشکل می‌توانید از حالت Multiple Keyboard استفاده کنید که قسمت‌های مختلف پیانو را به صورت پله‌ای روی نمایشگر می‌آورد. این یعنی به راحتی می‌توانید همزمان با نواختن نت‌ها با دست راست، آکوردهای دست چپ را هم بگیرید.

از همه بهتر، اگر در خانه کیبورد دارید می‌توانید از طریق کابل OTG آن را به گوشی وصل کرده و نواختن آهنگ‌های تمرینی Pianist HD را با کیبورد واقعی‌تان انجام بدهید. اپلیکیشن از فایل‌های MIDI و Karaoke هم پشتیبانی می‌کند که با بارگذاری آن‌ها بتوانید یک کنسرت تک‌نفره اجرا کنید و با ضبط اجرا از کارتان خروجی هم بگیرید.

از دیگر امکانات خوب اپلیکیشن برای نواختن پیانو هم می‌توانیم به تنظیم عرض و ارتفاع کیبورد، تغییر نوع پیانو (گرند پیانو، موزیک باکس، سینث‌سایزر و…)، ضبط آهنگ‌های MIDI، مترونوم، استفاده از آهنگ‌های ضبط شده به عنوان رینگتون و مینی‌گیم‌های چالش برانگیز اشاره کنیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *