معرفی اپ – بازی/ Disney Heroes؛ اشرار را از شهر بیرون کنید

Disney Heroes: Battle Mode – نبرد قهرمانان دیزنی بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت عالی در سبک بازی‌های استراتژیک از استودیوی PerBlue Entertainment است.

در این بازی همه قهرمانان دوست داشتنی دیزنی با نام های Wreck-It Ralph، Buzz Lightyear، Captain Jack Sparrow، Judy Hopps, WALL•E، Mike Wazowski و غیره حضور دارند؛ با کمک آنها از شهر دیجیتال در مورد شرورها محافظت کنید! طیف گسترده ای از دشمنان به شهر دیجیتال حماه کرده اند و قصد نابودی ان را دارند؛ با کمک قهرمانان دیزنی به نبرد با انها بروید و نقشه شان را نقش بر آب کنید! با کارکترهای دوست داشتنی دیزنی همراه شوید و به مهارت ها و قدرت های آنان ایمان داشته باشید که قادرید دشمنان را سرنگون کنید و امنیت کامل را به شهر دیجیتال هدیه دهید! امکان ارتقا قهرمانان دیزنی نیز در بازی وجود دارد، با افزایش امتیاز و پول انها را ارتقا دهید و قدرت شان را بیشتر کنید تا بتوانید با قدرتی چند برابر دشمنان را سرنگون کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور هستید بدون شک Disney Heroes: Battle Mode با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۲۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *