معرفی اپ – بازی/ Major Mayhem 2؛ نجات جهان از یک هرج و مرج اساسی

Major Mayhem 2 – Action Arcade Shooter – هرج و مرج اساسی ۲ بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Rocket Jump است.

با نصب Major Mayhem 2 می توانید قسمت دوم از بازی محبوب هرج و مرج اساسی با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا در سبک کارتونی و گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید! شما به عنوان کارکتر اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قرتمند به نبرد با طیف گسترده ای از دشمنان می روید و برای نجات جهان تلاش می کنید! امکان بازی در انواع حالت های مختلف برای شما فراهم شده است، حالت داستانی را انتخاب کنید و بیش از ۵۰ مرحله فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! بیش از ۱۵۰ ماموریت خاص در بازی وجود دارد که امکان انجام آنها به صورت رایگان وجود دارد. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی هستید بدون شک Major Mayhem 2 با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۱۰۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *