معرفی اپ – بازی/ The Tower؛ برج دفاعی بسازید

The Tower – Idle Tower Defense نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Tech Tree Games برای دستگاه های موبایلی منتشر شده است. استودیو بازی سازی Tech Tree Games یکی از استودیوهای بازی سازی سرشناس است و پیش از این هم تجربه ساخت بازی های خوبی همچون Idle Dino Zoo را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. The Tower – Idle Tower Defense هم یک از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده و اعتیاد آور، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این بازی تا لحظه نگارش این متن توانسته بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ بار دانلود شود و به یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار تبدیل شود. مطابق معمول اکثر بازی های سبک برج دفاعی، در این بازی هم شما کنترل یک برج را به عهده دارید و وظیفه تان این است که از آن در برابر موج های عظیم دشمنان دفاع کنید. بنابراین، اگر از بازی های سبک برج دفاعی خوشتان می آید، The Tower – Idle Tower Defense می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

The Tower – Idle Tower Defense دارای مکانیزم های گیم پلی بسیار ساده ای است. در هر مرحله از بازی، موج های عظیم دشمنان به سمت برج شما حمله می کنند و شما وظیفه دارید در مقابل آنها ایستادگی کنید و با از بین بردن تمام دشمنان آنها را شکست دهید. هر بار که دشمنان را شکست می دهید می توانید کوین و جم به دست بیاورید و برج دفاعی تان را آپگرید کنید و توانایی برج تان برای دفاع و ایستادگی در مقابل حملات موج های عظیم دشمنان را افزایش دهید. آپگریدها بسیار متنوع هستند و شامل انواع و اقسام آپگریدهای دفاعی و تهاجمی می شوند. توانایی شما در آپگرید کردن متناسب برج تان در بخش دفاعی و تهاجمی عامل موفقیت و یا شکست شما در بازی خواهد بود. در ابتدای بازی طعم تلخ شکست را بارها و بارها تجربه می کنید اما رفته رفته قلق بازی دستتان می آید و متوجه می شوید که باید چه آپگریدهایی را روی برج تان اعمال کنید و چگونه دشمنان را شکست دهید. گفتنی است، بازی از لحاظ گرافیکی و صداگذاری ها هم کیفیت بالایی دارد و از یک طراحی مینیمالیستی با تم فضایی بسیار زیبا و تحسین برانگیز و اتمسفری جذاب بهره مند است.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر

حجم: ۹۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *