معرفی اپ – برنامه/ تماس‌های ورودی خود را مدیریت کنید

برنامه Call Blocker برای مسدود کردن تماس های ورودی و خروجی طراحی شده است که میتوان گفت یکی از سریعترین نرم افزاهای بلک لیست است. در تنظیمات می توانید روش دلخواه پاسخ برنامه را به یک تماس ورودی تنظیم کنید: یک تماس را رد کنید، یا دستگاه را به حالت سایلنت ببرید تا صدای زنگ تلفن را نشنوید و در صورت پشتیبانی شبکه میتوانید تنظیم کنید تا به تماس مخاطب با پاسخ: دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد، یا شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد یا شماره ای که با آن تماس گرفته اید اشتباه است و یا موارد مشابه جواب داده شود.
این برنامه حداقل منابع دستگاه تلفن همراه خود را مصرف می کند و تمام تنظیمات اساسی را می توان در پانل کشویی چپ پیدا کرد. تمام اطلاعات مربوط به تماس های مسدود شده در یک برنامه جداگانه ذخیره می شود که دارای ورود و تنظیمات خاص خود است. شما میتوانید دسترسی به برنامه را با رمز عبور محافظت کنید که میتوانید آنرا با کلیک بر روی آیکون در گوشه سمت راست بالای صفحه ورود مجددا تنظیم کنید.

شماره تلفن هایی که می خواهید مسدود شوند در لیست سیاه ثبت می شوند. اگر نمیخواهید شماره ای را مسدود کنید باید آنرا در لیست سفید قرار دهید. توجه داشته باشید که شماره تلفنهای موجود در لیست سفید نمی تواند به لیست سیاه اضافه شود و بالعکس.

برای اضافه کردن یک شماره تلفن جدید به لیست سیاه یا سفید میتوانید از بخش مخاطبین، از قسمت سابقه تماس و پیام ها و یا بصورت دستی انجام دهید. گت اندروید شما می توانید شماره را مشخص کنید که با رقم های خاصی شروع می شود. اعداد در فهرست سیاه می توانند در یک گروه ترکیب شوند.

در نرم افزار Call Blocker Pro شما می توانید یک برنامه برای لیست کل سیاه و سفید، و برای اعداد فرد یا گروه اعداد را تنظیم کنید.
تماس های مسدود شده در ورود به سیستم نمایش داده می شود. همچنین شما قدر هستید هر زمان که تمایل داشتید برنامه را غیرفعال کنید. همچنین امکان غیرفعال سازی اعلان های نرم افزار نیز از طریق تنظیمات وجود دارد.
از امکانات جالب این اپلیکیشن امکان مسدودکردن شماره های ناشناخته و ثبت نشده است . منظور اینکه اگر شماره ای در دفتر تلفن شما با نام شخصی ثبت نشده باشد میتوانید تمامی آنها را مسدود کنید.

شما همچنین می توانید تمام تماس های دریافتی را مسدود کنید، به این ترتیب هیچ کسی حتی مخاطبینی که در دفترچه تلفن شما وجود دارند نیز نمیتوانند با شما تماس بگیرند.
برنامه دارای امکانات بیشتری نیز می باشد که پیشنهاد میکنیم آنرا نصب کنید تا با ویژگی های دیگر آن نیز آشنا شوید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۱ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *