واتس‌اپ بالاخره با دل کاربران راه آمد

حالا کاربران واتساپ هم می‌توانند از قابلیت ادیت پیام در این اپلیکیشن استفاده کنند؛ البته خیلی سریع باید اقدام کنید تا فرصت ویرایش پیام ارسالی را از دست ندهید.
 
سرانجام واتساپ یک قابلیت مهم را که خیلی‌ها منتظرش بودند، در دسترس کاربران قرار داد: امکان ادیت کردن پیام هایی که به مخاطبان خود، فرستاده‌اید. شما پس از ارسال هر مسیج، ۱۵ دقیقه برای ویرایش آن فرصت دارید؛ این می‌تواند تصحیح یک اشتباه تایپی باشد یا اضافه کردن یک ایموجی که در پیام ارسالی، از قلم افتاده بود.

برای ویرایش پیام باید روی آن یک لمس مکث‌دار انجام دهید و از منوی باز شده، گزینه Edit را انتخاب کنید. اگر پیامی را که به این صورت ویرایش کردید، یک برچسب edited در کنارش ظاهر می‌شود تا از پیام‌های دست‌نخورده، متمایز باشد. این یعنی فرد یا افراد حاضر در چت، متوجه می‌شوند که پیام خود را تغییر داده‌اید؛ اما نمی‌توانند ببینند که پیام اصلی چه بوده است.

بنابر اعلام واتساپ، در هفته‌های پیش‌رو همه کاربران به قابلیت ادیت پیام دسترسی پیدا خواهند کرد.

حتما می‌دانید که تلگرام چنین قابلیتی را از مدت‌ها پیش ارائه داده بود و از زمان انتشار iOS 16، کاربران آیفون و آیپد هم می‌توانند پیام‌های ارسالی خود در iMessage را ویرایش کنند. حتی مشترکان توییتر بلو هم تا ۳۰ دقیقه پس از توییت زدن، امکان ادیت کردن پست خود را دارند. پس شاید بد نباشد به WhatsApp بگوییم صبح بخیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *