معرفی اپ – Candies ‘n Curses؛ طعم عناوین کلاسیک را تجربه کنید

بازی موبایلی Candies ‘n Curses احتمالا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین عناوین آرکید – پلتفرمر موبایلی است که می‌توانید به سراغش بروید. عنوانی که توسط استودیوی Tako Boy برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد و خیلی زود تبدیل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی این سبک شد. چیزی‌که این بازی را از دیگر عناوین موبایلی متمایز می‌کرد، نحوه روایت گیم‌پلی آن بود. در واقع Candies ‘n Curses نمی‌خواست که صرفا یک بازی آرکید کسل‌کننده باشد، برای همین با کشیدن المان‌های پلتفرمر جذاب و مکانیزم‌های اکشن، خودش را کمی بهتر از عناوین مشابه نشان داد.

داستان بازی، ماجراهای Molli Pop پروتاگونیست اصلی Candies ‘n Curses را روایت می‌کند. جایی که شما برای پیدا کردن حقیقت ساختمانی متروکه، راهی سفری پر پیچ و خم به آن می‌شوید. عمارتی که شایعات ترسناک زیادی درباره آن به گوش می‌رسد. شایعاتی که همگی سبب شده است تا هیچکسی به سراغ عمارت خارج شهر نرود و این شمایید که باید کلید پایان این شایعات را پیدا کنید. اما سوال اصلی اینجاست که آیا به اندازه‌ای که باید شجاع هستید؟
 
بازی موبایلی Candies ‘n Curses یک عنوان کاملا آفلاین است
 
گیم‌پلی بازی دقیقا همان‌جایی است که شما باید انتظارات واقعا بالایی از بازی Candies ‘n Curses داشته باشید. توسعه دهندگان بازی تمامی تلاششان را برای متفاوت‌تر کردن بازی به کار گرفته‌اند و می‌توان نتیجه این کار را در تمامی بخش‌های بازی مشاهده کرد. از گرافیک Candies ‘n Curses بگیرید تا داستانش، همگی بوی یک بازی جذاب را می‌دهند و شما به هیچ عنوان از تجربه بازی Candies ‘n Curses پشیمان نخواهید شد. همه‌چیز آماده شروع فصلی جدید از بازی‌های آرکید است.

Candies ‘n Curses یک بازی آرکید – پلتفرمر ۲ بعدی است که با پایبندی به ریشه‌های کلاسیک بازی‌سازی، خودش را در حد و اندازه عناوین خاطره‌انگیز دهه ۹۰ میلادی نشان می‌دهد. تنها کاری که باید در بازی انجام دهید، حرکت بین سکو‌ها و طبقات هرمرحله و شکست دادن ارواحی است که در بازی مانند مور و ملخ به سمتتان حمله خواهند کرد. از طرفی، باس‌ فایت‌های بازی را نیز نباید فراموش کرد. در انتهای هر مرحله، باس‌های مختلفی انتظار شما را می‌کشند که با شکست دادن آن‌ها، می‌توانید آیتم‌ها و جوایز مختلفی را به دست آورید.

از طرفی، شما می‌توانید با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید، قابلیت‌های خودتان را ارتقا دهید و آن‌ها را بهبود ببخشید. سلاح‌های جدید باز کنید و خودتان را بهتر از قبل کنید. مراحل بازی تنوع نسبتا خوبی دارند و از طرفی، طراحی المان‌های پلتفرمر بازی؛ سبب شده است تا بازی Candies ‘n Curses تبدیل به یکی از بهترین آرکید‌ – پلتفرمر کلاسیک موبایلی شود.

مطلب پیشنهادی:با بازی موبایلی Warpath رهبری یک ارتش را دست بگیریدبازگشتی دوباره به جنگ جهانی دوم گرافیک بازی بدون شک یکی از بهترین بخش‌های Candies ‘n Curses محسوب می‌شود. اگرعلاقه‌مند به تجربه بازی‌های کلاسیک هستید، Candies ‘n Curses یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. تم فانتزی و رنگارنگ بازی حسی به به شما انتقال خواهد داد که تا بحال تجربه نکرده‌اید. موسیقی آن، تماما برداشتی فوق‌العاده از خاطرات قدیمی ماست. تم‌های تند و موسیقی‌های کلاسیک انتظارتان را در بازی Candies ‘n Curses خواهند کشید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۶۱ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *