معرفی اپ – Crash of Cars؛ تقابل ماشین‌ها در بازی موبایلی

پاورتل/ خلاقیت بزرگ‌ترین عنصری است که می‌تواند یک بازی موبایلی را به موفقیت برساند. شاید به همین خاطر است که Crash of Cars تبدیل به یکی از بازی‌های پیشنهادی پلی‌استور شده و بیشتر از ده میلیون کاربر آن را روی تلفن هوشمندشان دانلود کرده‌اند. استودیو Not Doppler که پیش‌تر با عنوان Earn to Die 2 به سراغشان رفته بودیم، این بار نیز در ارائه تجربه‌ای مفرح موفق عمل کرده.

Crash of Cars یک بازی آنلاینِ اکشن است. جایی که شما کنترل اتومبیلتان را به دست می‌گیرید و وارد رقابتی نفس‌گیر با سایر کاربران می‌شوید. اولین و جالب‌ترین نکته درخصوص Crash of Cars این است که خبری از تمام شدن هر راند مسابقه، اعلام برنده و از این قبیل اتفاقات نیست. درواقع سرورهای Crash of Cars به صورت دائمی باز هستند و شما می‌توانید به آن‌ها متصل شوید، بازی کنید و وقتی خسته شدید کنار بکشید.

اتومبیل شما به صورت خودکار حرکت می‌کند و وظیفه‌تان این است تا با لمس دو طرف صفحه، آن را کنترل کنید. زاویه دوربین ایزومتریک بازی به شما دید کافی از محیط را می‌دهد تا به خوبی رقبایتان را شناسایی کنید. همچین در محیط بازی بیش از ۱۶ Power-Up یا قابلیت مختلف وجود دارد که با رانندگی به سمتشان می‌توانید آن‌ها را تصاحب کنید.

این قابلیت‌ها معمولا شامل سلاحی مرگ‌بار می‌شوند که می‌توانند به رقبایتان آسیبی جدی وارد کنند. درصورتی که بتوانید اتومبیلی را نابود کنید، علاوه بر امتیاز تاج‌هایش را هم صاحب می‌شوید. تاج نشان دهنده تعداد اتومبیل‌هایی است که از بین برده‌اید و درصورت منفجر شدن، به عنوان امتیاز نهایی شما محسوب می‌شود. البته انفجار پایان راه نیست، با لمس دکمه شروع مجدد دوباره به سرور برمی‌گردید و می‌توانید از رقیبتان انتقام بگیرید و برای رسیدن به جایگاه نخست از ابتدا تلاش کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۵۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *