شرکت اینتل برای تامین چیپست‌های هوآوی مجوز گرفت

کلیک/ شرکت اینتل برای همکاری با هوآوی و تامین چیپست‌های مورد نیاز این شرکت برای تولید لپ‌تاپ از دولت آمریکا مجوز دریافت کرده است. 

طبق تحریم‌های دولت آمریکا، شرکت هوآوی نمی تواند چیپست های مورد نیاز خود را از شرکت‌های آمریکایی بخرد یا با استفاده از تکنولوژی این شرکت‌ها ان‌ها را تولید کند. این موضوع شرایط تولید گوشی‌های هوشمند را برای شرکت هوآوی بسیار سخت کرده است؛ اما خبرهای خوبی برای این شرکت در راه است. 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های چینی، شرکت اینتل برای همکاری با هوآوی از دولت آمریکا مجوز دریافت کرده است. این به این معناست که شرکت هوآوی می‌تواند به ساخت دستگاه‌های هوشمندی مانند لپ تاپ ادامه دهد. این خبر برای شرکت هوآوی که روزهای بدی را تجربه می‌کند بسیار خوب است.

متاسفانه هنوز شرکت‌های تولید‌کننده تراشه گوشی‌های هوشمند هنوز مجوز همکاری با هوآوی را دریافت نکرده‌اند و خط تولید گوشی های هوشمند این شرکت هنوز دچار مشکل است. شرکت AMD اخیرا مجوزی برای همکاری با شرکت‌های تحت تحریم آمریکا دریافت کرده است؛ اما هنوز مشخص نیست که شرکت هواوی در لیست این شرکت‌ها قرار دارد یا خیر. 

این مجوزها نشان می‌دهد که امکان همکاری شرکت‌های آمریکایی با هوآوی وجود دارد؛ تنها باید با دولت آمریکا مذاکره کرد. به این ترتیب، دیر یا زود شرکت‌های زیادی برای همکاری با این شرکت مجوز خواهند گرفت و روزهای سخت هوآوی به پایان خواهد رسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *