معرفی اپ – Idle Police Tycoon؛ شر هرج و مرج را از سر شهر باز کنید

پاورتل/ استودیو Codigames که کارنامه موفقی در ساخت بازی‌های شبیه‌ساز و Idle دارد، این‌بار تصمیم گرفته است که پای در دنیای خلافکاران و پلیس‌ها بگذارد و جدیدترین عنوان خود را با نام Idle Police Tycoon – Cops Game راهی مارکت‌های موبایلی کرده است تا شانس خود را در دنیایی پر از جنایت رغم بزند. مراقب باشید خلافکاران این شهر بویی از رحم نبرده‌‌اند.

آماده یک ماجراجویی پلیسی هستید؟ شما به عنوان جدیدترین نیروی پلیس به شهری دور افتاده فرستاده شده‌اید. اما همه‌چیز آنطوری که فکر می‌کردید پیش نمی‌رود، شهر در فساد و جنایت غرق شده و تبدیل به مکانی برای جولان دادن تبهکاران شده است. ماجرا در اداره پلیس شهر بدتر نیز می‌شود! رئیس پلیس قبلی شهر به رشوه آلوده شده و فرصت دیده شدن را برای گروه‌های مافیایی فراهم کرده است. اعضای پلیس شهر همگی درگیر گروه‌های تبهکاری شده‌اند و شما باید با کمک گرفتن از معدود نیرو‌های قابل اعتماد بار دیگر آرامش و صلح را به شهر باز گردانید.

گیم‌پلی، جایی که باید حواستان به همه‌چیز و همه‌کس باشد! بنظرتان ساخت و مدیریت یک اداره پلیس تا چه اندازه می‌تواند طاقت‌فرسا باشد؟ اگر سرتان برای دردسر درد می‌کند توصیه می‌کنم همین حالا یونیفرم خود را بپوشید و در محیط بازی به اعمال قانون و سر و کله زدن با تبهکاران بپردازید. گیم‌پلی خلاصه‌ای تمامی المان‌های استراتژی، مدیریت و اولویت‌بندی است! حتی فکرش را هم نکنید که با یک بازی بچه‌گانه طرف هستید! رهبری صفر تا صد اداره پلیس در دستان شماست و باید حواستان را جمع همه‌چیز کنید.

چطور است با استخدام یک منشی شروع کنیم؟ از استخدام منشی تا تعمیر خودروهای پلیس و درگیری با باندهای خلافکار خیابانی همه و همه در دستان شماست. از ارتقای ابزار آلات و سیستم‌های پلیس غافل نشوید! اولویت‌بندی شما در ارتقای وسایل اهمیت بالایی دارد پس حواستان را جمع کنید. با رسیدگی به شکایات مردم پول دریافت خواهید کرد که می‌توانید سیستم‌های خودتان را ارتقا داده و یا تعویض کنید. با جمع کردن آیتم در نقشه پیروی کنید و با پیدا کردن کارت‌ها با انجام کوئست‌ها شخصیت‌های جدید را باز کنید.

جلوه‌های صوتی، جایی که نباید انتظار بالایی از Idle Police Tycoon – Cops Game داشته باشید. جلوه‌های صوتی، دیالوگ‌های بازی و موسیقی بازی آنطوری که باید باشند عمل نمی‌کنند و شاید باعث ناامیدی شما شوند. گرافیک بازی فانتزی و روان طراحی شده است و به لطف دید دوربین، شما دید کاملی به شهر و اداره خود خواهید داشت و از نگاه کردن به جلوه‌های گرافیکی بازی قطعا لذت خواهید برد.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۴۹ مگابایت
  
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *